U Rijeci predstavljen digitalni servis Rijeka Marketplace za oglašavanje i kupovinu turističkih usluga i proizvoda

Idi na originalni članak

U Muzeju Peek&Poke predstavljena je digitalna platforma Rijeka Marketplace, integrirani servis koji objedinjava promidžbu turističkih usluga i proizvoda i njihovu kupovinu

Oglas

Rijeka Marketplace projekt je Turističke zajednice grada Rijeke koja je s partnerima – tvrtkama JuiceCommerce i Multilink Digital media – u nastojanju digitaliziranja i primjenjivanja najmodernijih tehnologija u turizmu razvila infrastrukturu za razvoj pametne destinacije Rijeke i njene okolice, temeljenu na blockchain tehnologiji.

Obersnel: “Rijeka se svrstava u vrh gradova s inovativnim rješenjima u turizmu”

Tijekom predstavljanja servisa medijima, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel kazao je kako platforma na jednom mjestu i na jednostavan način pruža sve informacije o Rijeci kao turističkoj destinaciji, nudi jednostavnu prodaju usluga za različita događanja, ali i smještaja u hotelima i apartmanima, javnog prijevoza te proizvoda.

„S implementacijom ove aplikacije Rijeka se svrstava u vrh gradova s inovativnim rješenjima u turizmu, što je logično s obzirom na činjenicu da je Rijeka prepoznata kao jedan od lidera među brzo rastućim destinacijama i europskim pametnim gradovima “, rekao je Obersnel izrazivši vjerovanje kako će mnogi gradovi u Hrvatskoj i svijetu slijediti ovakva rješenja olakšavanja turističkog snalaženja gradom.

Škarpa: „Slijedili smo trendove u svijetu”

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa naveo je kako će projekt, pokrenut prošle godine, promijeniti način reklamiranja, promocije i korištenja usluga u turizmu, dodavši kako je vrlo dobro prihvaćen od strane svih uključenih suradnika.

„Slijedili smo trendove u svijetu, no nismo nikoga kopirali, već smo krenuli u drugačiji pristup s implementacijom blockchain tehnologije u turizmu“, rekao je Škarpa, dodavši kako je platforma u potpunosti biti završena do kraja 2019. godine.

Projekt su detaljnije predstavili Michael Hasler iz tvrtke JuiceCommerce te Maša Radišić iz Multilink / Digital Media.

„Rijeka se ovime postavlja na međunarodnu mapu inovacija, u ovom trenutku ne postoji ovakva aplikacija igdje u svijetu“, rekao je Hasler, dodajući kako blockchain tehnologija na ovom servisu omogućava suradnju različitih sustava pojedinačnih usluga na jednom mjestu, koji međusobno nisu komplementarni.

Kako je rečeno na njenom predstavljanju, aplikacija predstavlja veliki iskorak u načinu nuđenja turističkih usluga, predstavlja mjesto centralnog susreta turističke ponude i potražnje, te omogućava poduzetnicima u turizmu da koriste najnovije tehnologije na povoljan i jednostavan način.

Želja je da platforma dodatno doprinese turističkom prometu Rijeke i potrošnji u ovoj destinaciji, što je iznimno značajno u kontekstu događanja iduće godine kada će Rijeka postati Europska prijestolnica kulture.

Planirana dodatna proširenja

Integrirani sistem planira se dodatno proširiti, a već sada nudi brojne sadržaje u Rijeci ovog ljeta, gdje se građanima i gostima nudi velik izbor lako dostupnih gradskih servisa koji se koriste sa svega nekoliko klikova, posredstvom digitalnog novčanika, instaliranog na mobilnom telefonu korisnika.

Plaćanje se vrši preko mobilne Rijeka Wallet aplikacije koja korisniku usluga pruža mogućnost osobne identifikacije i kupovinu na online platformi. Prema riječima tvoraca aplikacije, ovakva vrsta usluge postaje sve dominantnija u Europi, a kod koje se pri korištenju plaćene usluge treba izvršiti sken koda s mobilnog uređaja korisnika.

Također, u razvoju je i analitički sustav kojim će se obrađivati svi podaci o korištenju platforme za potrebe istraživanja tržišta i unaprjeđenje usluge.

MICHAEL HASLER, VOJKO OBERSNEL, MAŠA RADIŠIĆ I PETAR ŠKARPA NA PREDSTAVLJANJU PLATFORME RIJEKA MARKETPLACE

Exit mobile version