PRAVA TRANSFORMACIJA

Popularni obiteljski crossover postao je još bolji i još ljepši: Vozili smo hibridni Renault Captur

Idi na originalni članak

U rubrici Ženski kut net.hr je testirao Renault Captur, obiteljski crossover koji je postao još bolji s hibridnim motorom

Oglas

Živimo u uzbudljivom vremenu kada se u automobilskoj industriji svakodnevno nešto novo događa. Auti postaju sve bolji i zabavniji, a oni koji malo pomnije prate scenu, znaju da je do velikih promjena na bolje došlo i u Renaultu.

Ta francuska marka napravila je korak ka elektrifikaciji, pretvorivši neke od svojih dobro poznatih modela u hibride. Ranije smo već pisali i testirali hibridni Conquest i njihov fantastični hibridni Clio, a sada je došao red da nešto malo više napišemo i o njihovom hibridnom Capturu, a koji nam je bio na testu u rubrici “Ženski kut”, piše Ines Jelušić za Net.hr.

Auto u trendu

Iako je predstavljen davne 2013. godine, Captur je i dalje “auto u trendu”. Riječ je, naime, o crossoveru, jednom od začetnika ove vrste automobila, a već i ptičice na grani znaju da su zadnjih nekoliko godina crossoveri iznimno popularni na tržištu.

Ovaj praktičan obiteljski i gradski SUV do sada je prodan u 1,5 milijuna primjeraka, a nakon “šparne” verzije sa serijski ugrađenim plinom, našim cestama sada vozi jednako “šparni“ hibrid sa 145 konja, za koji vam ne trebaju kablovi za punjenje već bateriju puni benzinski motor.

Capturu tepaju da je “sportski terenac za putovanje sa stilom”, a zbog široke rešetke hladnjaka i naglašenih odbojnika, djeluje pomalo i robustno. Naš testni primjerak stigao nam je u dvobojnoj karoseriji (siva i crna) sa zlatnim detaljima, a koji postali svojevrsni zaštitni znak opreme E-tech engineered.

Zlatnih detalja ima i iznutra, a nalaze se na sjajno crnoj armaturnoj ploči gdje su smješteni i vozačev displej dimenzija 10 inča te okomito postavljeni glavni ekran dimenzija 9,3 inča. Kao i u ostalim renaultovim modelima, glavni ekran je responzivan, jednostavan za korištenje te poveziv s vašim pametnim telefonima putem aplikacija Android Auto te Apple CarPlay.

Zapremnina prtljažnika u Capturu iznosi 340 litara, a da bi se dobilo više prostora, klupu je moguće pomicati uzdužno za čak 16 centimetara.

Renaultovi modeli nude se s opcijom Multisense, koja vozačima omogućava da vozne sposobnosti i neke opcije koje poboljšavaju iste, namjeste po svom guštu. Za sigurniju vožnju, auto je opremljen i brojnim sigurnosnim sustavima i sustavi za pomoć u vožnji, pa tako primjerice upozorava na razmak, parkira sam, ima funkciju zadržavanja u traci, u nuždi sam koči, prepoznaje bicikliste i pješake, prepoznaje prometne znakove, itd. Također, jedna od opcija koju ima omogućuje i da auto sam vozi u koloni.

Velika transformacija

Renault Captur E-Tech Engineered ima 145 konja, a pokreće ga 1,6-litreni četverocilindrični atmosferski benzinski motor nove generacije, a koji se za sada pokazao sjajnim u svim njihovim hibridiziranim modelima. Inače, taj hibridni sklop je zapravo tehnologija iz F1.

Možda najvažnija stvar u priči oko ovog modela je transformacija koju je Capture doživio s ovim novim tehnologijama ispod haube, jer s ovim motorom i ovom tehnologijom, to više nije isti auto.

Captur je sjajan obiteljski auto, no u ovom izdanju, postao je puno privlačniji i šire. Ili, da budem potpuno iskrena – Captur je, otkako je dobio ovaj motor, prestao biti dosadan auto.

Da pojasnim – dosadno ne znači loše, no ako ste malo entuzijastičniji oko automobila, prijašnje verzije možda vas neće toliko impresionirati. No u ovom izdanju, za njega možemo reći sve osim da je dosadan. Puno ljepše vozi, puno je pokretniji i startniji. Kreće u tišini te se pokazao jako ugodnim u gradu, posebice kada zapnete u nekoj gradskoj gužvi.

Ima sjajno regenerativno kočenje, a kada stajete, dovoljno je samo pustiti gas i tek malo na kraju tapnuti kočnicu da biste se zaustavili. Osim što je zgodno u vožnji, time se štede i diskovi, a što je svakako dobro i pohvalno.

Hibridni Captur može se pohvaliti j jako niskom potrošnjom. Po WLTP-u, ona iznosi između 4,8 i 5,2 litara na 100 kilometara. I ta potrošnja koju komuniciraju zaista je i realna, a na našem testu ona je iznosila 5,0 litara. U gradu, čak 80% vremena captur vozi na električni pogon, a iz renaulta kažu da to ukupno smanjuje potrošnju goriva za nekih 40%.

Cijena Renault Captura (benzinac s 90 KS) kreće od 20.890 eura, dok ćete za ovaj hibridni model u E-Tech Engineered opremi i nekim dodatnim opcijama koje ima trebati izdvojiti 32.430 eura.

Uvođenjem novih hibridnih tehnologija, Renault je u potpunosti promijenio svoje modele. I Captur je u ovoj priči doživio svojevrsnu renesansu, koja je ionako privlačan obiteljski auto pretvorila u još privlačniji auto, i, ono što je možda i najvažnije, u bolji auto.

Francuzi su napravili vraško dobar posao. Elektrifikaciji su pristupili pametnije od većine autoindustrije i to bi im se moglo višestruko isplatiti. Njihovi stari auti, sada su na neki način postali novi auti, a u to se definitivno ubraja i Captur…, piše Ines Jelušić za Net.hr.

Specifikacije:

Renault Captur E-Tech Engineered 145 hibrid

Paket opreme: E-Tech Engineered

Motor: Benzin + elektro, 1.6 l, četiri cilindra, 1.598 ccm

Pogon: Prednji

Snaga: 145 KS

Okretni moment: 144 Nm

Ubrzanje 0-100: 10,6 sec

Maksimalna brzina: 170 km/h

Mjenjač: automatski, 6-stupanjski

Prosječna potrošnja na testu: 5,2 litara/100 km

CO2: 105 g/km

Cijena početnog modela: 20.890,00 eura

Cijena testnog modela: 32.430,00 eura.

Exit mobile version