EPILOG 13. IZLOŽBE INOVACIJA: Najbolji je madrac Cool Vision s možda najboljim reklamnim sloganom ikada!

Idi na originalni članak

U organizaciji Udruge inovatora Hrvatske u nedjelju su svečano dodijeljene nagrade i priznanja najuspješnijim hrvatskim i inozemnim inovatorima 13. Međunarodne izložbe inovacija ARCA u Boćarskom domu u Zagrebu, a najznačajnija nagrada izložbe, Grand Prix, pripao je Bernardi Cecelja iz tvrtke Bernarda za inovaciju Cool Vision, inovativni madrac s efikasnim hlađenjem površine prilikom dodira s toplom vlagom odnosno znojem s tijela spavača.

Oglas

Reklamiran zvučnim i provokativnim sloganom „Hladi kada se stvari zagrijavaju“, madrac Cool Vision proizvođač opisuje kao veliku inovaciju ovim riječima: „Temeljna karakteristika ovog madraca je efikasno hlađenje njegove površine prilikom dodira s toplom vlagom (znojem) s tijela spavača. Ovaj efekt hlađenja postiže se zahvaljujući kombiniranju Tenzel vlakana i specijalnog inovativnog polimera. Uz sva dokazana svojstva Tenzel vlakana, matricom od ovog polimera, pletivo je dodatno ojačano efikasnom termo i hidro regulacijom. Vlagu koja se znojenjem izlučuje iz tijela prilikom ležanja Cool Vision pohranjuje u navedenu polimernu matricu. Zahvaljujući toplinskoj energiji znoja dolazi do povećanja volumena čestica polimera i apsorbiranja vlage. Time se toplinska energija iskorištava i prirodnim načinom rashlađuje površina madraca. Istovremeno se, zbog nastale ugodnije klime, smanjuje daljnje znojenje tijela. Povećane čestice polimera ispunjene hladnom vlagom postepeno otpuštaju sadržaj koji na kožu tijela djeluje osvježavajuće i regenerativno. Ovaj se proces može ponavljati nebrojeno puta tijekom ležanja, ovisno o učestalosti znojenja.“, kažu proizvođači „čarobnog“ madraca.

Da bi riječ rekli, osim što bi ovaj madrac – svakako trebalo isprobati!?

Exit mobile version