“Htio sam platiti mostarinu u lipama, a blagajnik HAC-a me krenuo udariti šakom u glavu”

Idi na originalni članak
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL

Neugodne situacije kojima su izloženi građani koji svoje neslaganje s naplatom Krčkog mosta izražavaju plaćanjem mostarine u lipama sve su, kako se čini, češće

Oglas

Nakon što je prije nekoliko dana u medije dospio slučaj žene koja tvrdi da joj je naplatničar na Krčkom mostu kovanice kojima je htjela platiti na grub način bacio u krilo kroz prozor automobila, redakciji Novog lista javio se Davor Gašparović iz Triblja kraj Crikvenice, tvrdeći da ga je prilikom pokušaja da mostarinu plati lipama, jedan od naplatničara fizički napao.

Nemili događaj odigrao se, kaže, 10. kolovoza, na naplatnim kućicama Krčkog mosta. U blizini je bio i policijski službenik koji je sve vidio, no koji mu je na kraju prijetio privođenjem u policijsku postaju.

“Kovanice sam prethodno prebrojio nekoliko puta, kako bih bio siguran da imam točan iznos. Kada sam došao pred naplatnu kućicu i kad je naplatničar vidio da imam lipe u vrećici, zatvorio je prozor te mi okrenuo leđa. Čekao sam tako dok je kolona vozila iza mene bila sve veća pa sam odlučio snimiti mobitelom kolonu automobila i naplatne kućice, što čine i mnogi stranci koji snimaju dok prelaze Krčki most. Dok sam pripremao mobitel za snimanje, sijevnula je šaka naplatničara u moj auto, ali srećom me je promašio. Htio me je udariti u glavu, vičući da neću snimati. Izbio mi je i mobitel iz ruku.

Strahujući da me ponovo ne pokuša udariti, povukao sam ga za majicu i pitao u čemu je problem, a nakon što sam ga pustio, počeo je urlati da izađem iz auta pa da vidimo”, rekao je Gašparović za Novi list.

“Čekao sam nekoliko minuta, slušajući svađu o tome tko će mi naplatiti mostarinu u lipama, legalnom hrvatskom novcu koji naplatničari na mostu očito ne priznaju. Tada je došao do mene policijski službenik te zatražio da prođem kroz rampu iako nisam platio most, na što sam ga upozorio, nekoliko puta, da je to protupravno jer se most naplaćuje. On je povišenim tonom rekao da mogu proći te da je on platio za mene, što je lijepa gesta od njega, no kad sam zatražio račun, nisam ga mogao dobiti. Policajac je bio sve nervozniji i urlao je na mene, najprije da se maknem desno, a kasnije da prođem most”, kaže Gašparović, koji je taj dio događaja uspio snimiti mobitelom.

Dodatni je apsurd, ističe, činjenica da je naplatničar njega prijavio za napad, nakon čega je Gašparoviću izrečena mjera zabrane približavanja naplatničaru, ali i naplatnim kućicama na Krčkom mostu na deset dana.

Iz službe za odnose s javnošću HAC-a kažu kako je plaćanje u lipama apsolutno moguće.

“Istina je da obrada same transakcije može potrajati dulje, s obzirom na dulju potrebu prebrojavanja zaprimljenog novca, što ostalim korisnicima može stvoriti problem ili eventualno nervozu. Prebrojavanje zaprimljenog novca je nužno jer blagajnik ne može biti siguran radi li se o točnom iznosu te je li potrebno uzvratiti ostatak ili eventualno dodati koju lipu”, navode iz HAC-a.

Što se incidenta tiče, navode kako je u subotu, 10. kolovoza ove godine u 10 i 35 sati korisnik osobnog vozila došao na naplatnu stazu, s motociklističkom kacigom na glavi, iako je bio u automobilu te cestarinu platio lipama u vrećici.

Blagajnik je zaprimio lipe i sukladno pravilima obavljanja svog posla, morao je prebrojiti zaprimljeni novac. U tom trenutku korisnik je izvadio mobitel i krenuo neovlašteno snimati blagajnika. Blagajnik je korisnika zamolio da prekine snimanje, na što se korisnik oglušio. Blagajnik je svojom rukom prekrio kameru na mobitelu i ponovio da ga neovlašteno snima na što ga je korisnik počeo verbalno vrijeđati i nazivati ga pogrdnim imenima kao i sve zaposlenike na mostu.

Zatim je korisnik rukama primio blagajnika i privukao ga vozilu. Blagajnik je o navedenom problemu izvijestio voditelja smjene te su sukladno Pravilniku o obavljanju poslova naplate cestarine obavijestili ovlaštene osobe MUP-a. Ovlašteno osoblje MUP-a je opetovano korisnika upozoravalo da ne snima blagajnika te da napusti naplatnu stazu. Korisnik je napustio stazu nakon višekratnog upozorenja djelatnika MUP-a. O navedenom događaju ovlašteni radnici MUP-a su sačinili službenu zabilješku i obavili razgovor s blagajnikom i voditeljem smjene u objektu naplatne postaje. Obzirom da je vrhunac turističke sezone, a ujedno i veliki priljev vozila na našim autocestama, apeliramo na sve korisnike kako bi do svojih odredišta stigli što sigurnije i brže da cestarinu plaćaju raspoloživim sredstvima plaćanja koja omogućuju brži protok vozila, ENC uređajima, kartičnim plaćanjem, a korisnike koji cestarinu plaćaju u sitnim kovanicama da poštuju rad blagajnika kao i pravo drugih korisnika, stoji u odgovoru Hrvatskih autocesta.

VIDEO DANA:

Exit mobile version