FESTIVAL WINEOS: Primorje i Istra zablistali na velikom međunarodnom festivalu vina, delicija i ugodnog življenja u Osijeku

Idi na originalni članak

Nastup proizvođača iz Primorsko-goranske i Istarske županije se pokazao kao izvrstan za otvaranje i ovog tržišta

Oglas

U Osijeku je 1. i 2. prosinca 2017. održan 4. Međunarodni festival vina, delicija i ugodnog življenja WineOs na kojem su se predstavili i proizvođači iz Primorsko – goranske i Istarske županije, čiji se nastup pokazao kao izvrstan za otvaranje i ovog tržišta. Naime gosti festivala ciljano su dolazili i tražili kvarnerske i istarske proizvođače.

Organizator Međunarodnog eno – gastro festivala WineRi i direktor marketinške agencije aha marketing d.o.o. Žarko Stilin i hrvatski Masterchef Časlav Matijević predstavili su ponudu proizvoda Kvarnera i to proizvođača žlahtine Ivicu Dobrinčića, odnosno Vinariju Šipun sa Žlahtinom i Sansigotom, Franka Ružića iz Matulja s autohtonom sortom Jarbola i Luku Justinića s likerima od Žlahtine i Kanabisa, te Istre maslinovo ulje Ipša i cijelu paletu vina Deklić iz Vižinade.

Ovogodišnji, četvrti po redu WineOs pokazao je kako ovakve manifestacije imaju svoju publiku, a na ovogodišnjem festivalu posebno se mogla primijetiti podrška i sinergija vinskih udruga toga kraja te Grada Osijeka i Osječko – baranjske županije. Novost na ovogodišnjem festivalu je Gala večera nazvana WineOS Trophy održana u Muzeju okusa koja je ocijenjena kao najuspješniji enogastro događaj u Osijeku.

„WineOs je zasigurno manifestacija na kojoj svoj interes mogu pronaći županija Primorsko – goranska, Turistička zajednica Kvarnera i proizvođači vina, likera i hrane s Kvarnera i Istre. Posjetitelji festivala vrlo su pozitivno reagirali na naše proizvode što je pokazatelj da i naši proizvođači imaju što pokazati u Slavoniji. Ostvarili smo mnoge kontakte te ćemo pokušati što više naših proizvoda predstaviti u ovoj regiji istaknuo je Žarko Stilin. Ovakvi festivali su prilika da se u određenoj regiji predstavi cjelokupna ponuda jedne županije i sama županija što zbog turističkog interesa što zbog tržišta na kojem ima prostora za kvarnerske proizvode“, zaključio je Stilin.

Časlav Matijević napominje kako su međuljudski odnosi, povezivanje i zajedništvo preduvjet uspješnog poslovanja u eno – gastro svijetu. Samo povezivanjem i dijeljenjem znanja, iskustava i pomoći možemo se predstaviti na hrvatskom i međunarodnom tržištu istaknuo je Matijević.

aha marketing d.o.o.

Exit mobile version