Malena Laura iz Matulja zvijezda kampanje hrvatskog brenda Looly Boo s modelima s Down sindromom

Idi na originalni članak

Cilj ove kampanje je uz pomoć medija promijeniti percepciju javnosti o osobama sa DSom.

Oglas

Prvi puta u Hrvatskoj modeli s Down sindromom sudjeluju u kampanji jednog hrvatskog modnog brenda – Looly Boo!

U kampanju su se pored malenih modela uključile i njihove mame. One su mame trogodišnjaka koji su rođeni s Down sindromom. Upravo su se njihovi kikići po prvi puta našli u ulozi modela sa Down sindromom u kampanji hrvatskog brenda Looly Boo.

Mame Martina i Larisa izuzetno su ponosne na svoje modele pa su nas zamolile za objavu pisma u kojem opisuju akciju koja je startala jučer, 01. listopada.

Riječ je o jedinstvenoj i predivnoj priči a njihovo pismo prenosimo u cijelosti:

Da vam se prvo predstavimo. Mi smo Martina i Larisa, mame Kristijana i Laure koji su rođeni sa Down sindromom. Aktivno sudjelujemo na domaćoj kao i na svjetskoj sceni osoba sa Down sindromom, te smo odlučile napravit pomak u našoj držav i pokazati kako naša djeca mogu biti kao i druga djeca urednog razvoja i da je samo nebo granica.

Potaknute mnogim pozitivnim primjerima iz svijeta odlučile smo da bi bilo dobro kada bi smo i mi krenuli u smjeru uključivanja djece sa DSom u modne kampanje sa HR brandovima kako bi pokazali javnosti da svijet mode i marketinga nije rezerviran samo za djecu i odrasle bez teškoća već da ljepota ima mnogo lica, te da svatko od nas ima “ono nešto” i da svako dijete ima pravo biti sudionik u svim aspektima društvenog života.

Brand Looly Boo pratimo već neko vrijeme i svidio nam se njihov moderan dizajn, te ih je mama Martina otvoreno pitala za suradnju na koju su oni odmah oduševljeno pristali! Već su pripreme za jesensku kolekciju bile u zamahu, a mi smo uletjeli baš u pravo vrijeme! Ideje su se nizale jedna za drugom i zajedničkim angažmanom mi smo uspjeli ostvariti sve što smo isplanirali, pa i više zahvaljujući prekrasnim partnerima Vanji i Marku Tolić.

Naknadno se javio još jedan domaći brand s kojim već radimo na Božićnoj kolekciji koja će vas sve oduševiti. Biti će to pravo Božićno iznenađenje! Tako da se priča i dalje nastavlja…

Tko su naši modeli iz priče:

Kristijan (3) živi u Zagrebu i ove godine je izabran za ambasadora jedne neprofitne globalne organizacije iz Sjedinjenih američkih država “Nothing Down” i to kao jedno od 35 djece iz cijelog svijeta. Njegov zadatak je da svojim angažmanom na društvenim mrežama i drugim medijima senzibilizira javnost prema djeci sa DSom diljem svijeta, a osobito u svojoj zemlji. Maleni maneken je iznimno je talentiran za glabu i ples, brzo pamti sve koreografije i ima dobar sluh i osjećaj za ritam. Vrlo je senzibilan i nježan. Obožava plivanje, ronjenje i druge aktivnosti u vodi. Uključen je u program rane edukacije gdje ga se na zabavan način uz zanimljive materijale podučava i priprema za daljnje izazove koji ga čekaju u vrtiću i školi. Voli ići u vrtić i družiti se sa prijateljima. Prijatelji ga prihvaćaju i aktivno sudjeluju u aktivnostima koje su vezane uz njegov rast i razvoj, pomažu mu, maze ga, igraju se s njim. Znate ..djeca nemaju predrasude, oni gledaju srcem.

Laura (3) živi u Matuljima i aktivno sudjeluje u društvenim krugovima, kampanjama kao i na društvenim mrežama sa svojim blogom tj. FB stranicom A day in Lauras life with down/Dan u Laurinom životu sa downom sa preko 2.500 vjernih obožavatelja. Od rođenja je bila u dva kalendara, reklamnoj kampanji za Udrugu Rijeka 21, imala dva nastupa na lokalnoj TV, na nekoliko američkih društvenih stranica za širenje inkluzije. Malena dama iz priče je vesela 3 godišnjakinja koja je usprkos zdravstvenim tegobama izrasla u prekrasnu zvrkavu djevojčicu. Svakodnevno nam dokazuje koliki je borac i da se sve može uz neprestani rad i trud. Jako puno radimo sa njom i rezultati su vidljivi. Laura ima starijeg brata Lucasa koji ima 5.godina i sa njim ima jednu posebnu vezu. Lucas je njen uzor i njen heroj, pa tako sve “spačke” koje radi je naučila kopirajući brata. Obožava plivanje i već je naučila roniti, jahanje, muziku, slikovnice, slaganje i umetanje predmeta na svakojake načine. Krenula je ovaj mjesec i u vrtić gdje su i tete i djeca oduševljeni sa njom. Svaki dan nauči nove nestašluke od vrtićkih prijatelja što je neizmjerno veseli, a i nas roditelje jer je prihvaćena baš onako kako treba i biti, bez razlika.

Na snimanju su se klinci odlično snašli, bili su veseli i uživali, a mi mame smo budno pratile situaciju kako bi sve prošlo u savršenom redu. Dizajneri su vrlo brzo uvidjeli kako su djeca sa Ds vrlo talentirana i da su zapravo “samo djeca” baš kao i druga djeca i da žele i vole sve što vole i drugi.

Cilj ove kampanje je da uz pomoć medija promijenimo percepciju javnosti o osobama sa DSom.

Želimo iskoristiti moć modne industrije za društveno prihvaćanje naše djece. Vjerujemo da će se budućnost osoba sa poteškoćama u razvoju promijeniti ukoliko i same tvrtke počnu vrednovati vrijednost koju ova skupina ljudi može doprinjeti u samom oglašavanju.

Naše društvo po pitanju senzibilizacije ide naprijed, no veoma sporo i izričito velikim angažmanom pojedinaca i udruga. Mi želimo da se stvari sustavno mijenjaju i da se više i češće vrednuju kvalitete i talenti djece sa DSom, te da se tu pruži podrška kako bi dijete moglo postići svoj maksimalni potencijal. Želimo lakše uključivanje djece u obrazovni sustav I kasnije na radna mjesta. Jer oni to mogu!

Zaključak je da su Laura i Kristijan dvoje obično neobičnih klinaca, koji vole glazbu, ples, plivanje, životinje, uče i vježbaju, idu u vrtić, imaju dan ispunjen aktivnostima, pred kamerom blistaju još od malena, oni su prijatelji koji se čupaju i vole, oni su malene zvijezde koje krče put svojim prijateljima! Oni tako mali, a tako VELIKI!“, stoji u priopćenju mama Martine i Larise.

Exit mobile version