Možemo reći da je Rijeka dobila novi brand koji u budućnosti ima prostora postati još veći i kvalitetniji
Već je prošlogodišnje izdanje festivala potvrdilo da je Picnic na dobrom putu da postane jedan od najpopularnijih riječkih evenata, a ovogodišnje je to i potvrdilo.
Prekrasan prostor Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja ili kako ga vole zvati – Guvera ugostio je drugo izdanje festivala koji je, u organizaciji tvrtke Beercoin i produkciji Boom Bara, ponudio više od 70 vrsta piva, burgere, koktele, beerpoing….i odličan program.
Prepoznala je to i publika koja je u velikom broju pohodila festival pa je u ambijentu i ponudi uživalo preko 6 000 posjetitelja kojima, u tri dana festivala nije zasmetala i poneka kišom okupana minuta.
Energija i pozitiva eventa i sudionika programa jednostavno je” prešla na posjetitelje” pa se i plesalo po kiši, sjedilo i uživalo na travi.
Da je Picnic pun pogodak pokazalo se već prvoga dana, kada su tisuće ljudi uživale u parku uz izvrsne nastupe Whiteheadsa i Techno Vikingsa koji su stavili plesni pečat na petak u kojem su uživale sve generacije. Jer, koliko je Picnic vezan uz pivo, toliko je svojom ponudom i ambijentom poželjna destinacija cijelim obiteljima.
Subotnja večer je započela nastupom odličnog akustičnog kvarteta Mind Spot, a završila višesatnim nastupom (Ne)normalni Balašević banda koji je oduševio, raspjevao i rasplesao posjetitelje, kao što je to prva dana činio i DJ Bajo.ž
Nedjelja je ponovno dokazala kako je Picnic doista obiteljski event, jer su Guver ponovno lijepo ispunili posjetitelji svih generacija koje su uživale u vrućem danu uz odličnu glazbenu podlogu koju su priuštili Coffee Shop Acoustic i DJ Dog. Picnic2 je u nedjeljnu večer spustio zastor na uspješan, pozitivan i dobrom zabavom ispunjen riječki vikend.
Podsjetimo, na festivalu su sudjelovale pivovare: Pivovara Medvedgrad, 5th Element, Bura Brew, Zmajska pivovara, Hartera, Mas Plenum, Kabinet, Međimurski lepi dečki, Ludwig’s i Razum, a za ljubitelje drugih tekućih okusa našla se posebna ponuda whiskeya, ruma, gina, koktela na bazi gina, poznatog narančasto – crnog jelenkastog pića, ali i vina kojeg je predstavljao majstor enolog. Picnicu se pridružio i Beni Caffe koji je ponudio vrhunsku kavu.
Naravno, osim pića, ponudila se i prigodna gastro ponuda sa odličnim burgerima i kobasicama “by Ćakula”, nagrađivanom pršutu “Jelenić”, pommesu, štapićima od mozzarelle i rajčice, lopticama od piletine sa chilijem i pilećim krilcima McCain-a, fritulama, Nestle sladoledu i slushy cocktailima.
Osim već lani predstavljenog originalnog sredstva plaćanja – Beercoina, posebnosti ovogodišnjeg Picnica bile su ležaljke u prostoru eventa, mogućnost kupnje posebnih dekica za sjedenje na travi, kupnja čaše koja je ostala u trajnom vlasništvu ali koju se moglo ispirati na posebnim isperivačima postavljenim na festivalu, a mnogi su i zaigrali Beer Pong.
Podvučemo li crtu na drugo izdanje Picnic festivala svakako možemo reći da je Rijeka dobila novi brand koji u budućnosti ima prostora postati još veći i kvalitetniji, u što i ne treba sumnjati.
Ispunjen prostor Guvera, odlična zabava i pozitiva kojom je festival obojen pokazatelj su koliko je Riječanima dosadio kišni svibanj i koliko su željni kvalitetnih i ponešto drugačijih evenata na otvorenom.
Ili, kako je komentirao jedan od posjetitelja “ima publike za kvalitetne programe sa kvalitetnom glazbom i kvalitetnim sadržajima, ali nema puno takvih evenata. Ovo je u neku ruku riječki Woodstock, EPK event…”.
Picnic2 je svakako jedan od onih događaja koji Rijeci daje još jednu dimenziju. I nestrpljivo čekamo novo izdanje….
Foto: Picnic Press