Novi korporativni identitet RTL-a kreirali su gledatelji

Idi na originalni članak

Kraj 2019. godine specifičan je za glavni kanal najveće medijske grupacije u zemlji, RTL- a Hrvatska

Oglas

Osim što Informativni program počinje s prikazivanjem iz novog, najmodernijeg studija u zemlji opremljenog vrhunskom tehnologijom, RTL, najstariji kanal grupacije dobiva novi vizualni identitet napravljen u suradnji s gledateljima!

Pod novim sloganom „Više od televizije“, identitet RTL-a ocrtava emocije, boje, multiplatformski pristup informiranju i zabavljanju gledatelja te njihovo aktivno uključivanje.

Takav je i novi logo, čije su boje crvena, žuta i plava, zaštitni znak kanala, ali i jedan od najjačih brendova u zemlji postale još „vidljivije“ i ocrtavaju svu ljepotu zemlje i života.

Vizuali su napravljeni uz sudjelovanje gledatelja iz različitih krajeva zemlje te različitih dobnih skupina, a identitet kanala u potpunosti je osmislio interni tim Sektora komunikacija i marketinga te promo producentica Danijela Vučković Novosel, grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar i direktor fotografije i jedan od voditelja projekta Lutvo Mekić. 

„Rad na ovom projektu bio je jednako zanimljiv koliko i izazovan. Genijalno je raditi s različitim ‘običnim ljudima’, odnosno, s ljudima koji ne rade na televiziji pa je vide iz drukčije perspektive. Realno je taj posao mogao odraditi scenograf, no mi smo željeli uključiti stvarne ljude koji gledaju našu televiziju i svaki su dan sa nama na nekoj od naših platformi“, rekla je promo producentica Danijela Vučković Novosel.

Grafička dizajnerica Ana-Marija Brdar dodala je: „Za razliku od prijašnjih vizuala, koji su se u najvećoj mjeri oslanjali na kompjutersku grafiku, ovaj smo se put željeli vratiti u stvarnost. Sve su  ručno kreirali stvarni ljudi, što cijeloj priči daje jednu topliju notu. Kao i dosad, misao vodilja ostale su prepoznatljive RTL-ovske boje – crvena, žuta i plava, koje smo istaknuli bogatstvom raznih tekstura; cvijećem, raznim materijalima, kamenčićima, pijeskom, ekranima, telefonima…“

Novi korporativni izgled u većoj je mjeri posvećen slici, a svojim novim rješenjem RTL diktira trendove u svijetu kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna, ističući kako su RTL-u od početka prikazivanja u Hrvatskoj pa dosad imperativ bili gledatelji te njihove želje i potrebe.

Još 2007. godine RTL se našao u društvu najboljih profesionalaca u svijetu zabavne i informativne industrije osvojivši nagradu Aqua za najbolji vizualni identitet na natjecanju najboljih kreativnih i strateških rješenja na području marketinga, promocije i dizajna.

Novi vizualni identitet bit će u programu glavnog kanala od 20. prosinca, kada će gledatelji prvi put imati priliku ugledati i novi studio Informativnog programa. 

Foto: Marko Todorov / CROPIX

Exit mobile version