MNOGIMA SE OVO NEĆE SVIDJETI

Let 3 prvi put od pobjede na Dori pao na kladionicama. Prestigla ih država koja još nije predstavila pjesmu

Idi na originalni članak
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Riječke rokere pretekla je armenska predstavnica Brunette, koja još nije službeno predstavila svoju pjesmu

Oglas

Riječka skupina Let 3 po prvi je put od pobjede na Dori zabilježila pad na eurovizijskim kladionicama.

Nakon što su se tijekom prošlog vikenda popeli na 14. mjesto s tendencijom daljnjeg rasta, “Mama ŠČ” i Let 3 u ponedjeljak su pali na 15. mjesto te uz zastavu Hrvatske stoji crvena strelica prema dolje.

Riječke rokere pretekla je armenska predstavnica Brunette, koja još nije službeno predstavila svoju pjesmu.

Eurosong kladionice

Prvo mjesto trenutno drži Ukrajina, druga je Švedska (koja još nema predstavnika), a treća Norveška s pjesmom “Queen of Kings”.

Podsjećamo, “Mama ŠČ” zauzela je prvo mjesto u anketi na stranici Wiwibloggs.com, koja je specijalizirana za Eurosong i eurovizijske događaje. U anketi je sudjelovalo 31.437 ljudi, a Mama ŠČ! je na prvom mjestu s 53.99 posto i 16.974 glasa.

Osim toga, na toj stranici mnogi fanovi eurosonga su bijesni zbog favoriziranja Leta 3.

“Pripremite svoje traktore! Na vrhu ankete s velikom razlikom je hrvatski Let 3. Njihova pjesma Mama ŠČ! dobila je 16.974 glasova, što je više od polovice ukupnih. Pjesma je donekle izazvala podjele među eurovizijskim obožavateljima. Kada je riječ o Hrvatskoj, pak, pjesma je obnovila duh Eurosonga. Otkako su prošle subote pobijedili na Dori 2023., Let 3 je svima u mislima”, napisao je Wiwwiblogs.

‘Hrvati su preuzeli anketu’

Iako Let 3 ima tisuće fanova, dosta ljudi smatra da su u anketi glasali većinom Hrvati.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

“Hrvati su oteli ovu anketu”, “Hrvatski botovi su udarili jako, pjesma je teško smeće”, “Ova pjesma je užasna, netko se ovdje šali”, “Ovu anketu treba prekinuti, Hrvati su je preuzeli, nema smisla. Pitam se što će EBU s političkim porukama pjesme”, “Želim pušiti ono što puše Balkanci”, samo su neki od komentara ispod rezultata ankete.

Također, “Mama ŠČ” je na službenom kanalu Eurosonga skupila milijun pregleda pet dana nakon objavljivanja, piše Net.hr.

Exit mobile version