AKTUALNI SAT SJEDNICE GV-a Autotrolej na Zrću: Isplati li se uopće taj posao riječkom komunalnom društvu?

Idi na originalni članak

Na današnjem Aktualnom satu sjednice Gradskog vijeća jedno od pitanja vijećnika bilo je i ono o smislenosti angažmana riječkog Autotroleja na prijevozu turista, uglavnom partijanera, od Novalje do Zrća i obrnuto

Oglas

Josip Kukuljan (Nezavisni) postavio je pitanje Željku Smojveru, vezano uz poslovanje Autotroleja na otoku Pagu 2017 godine.

Prema odgovoru koji je dobio od gradonačelnika, ukupan broj djelatnika Autotroleja u 2017.g. na otoku Pagu iznosio je 58. Troškovi plaće, dnevnica i prekovremenih sati za angažirane radnike Autotroleja u 2017.g. na otoku Pagu iznosili su 146.920,03 kn. Ukupan broj vozila koja su se koristila iznosio je 28 autobusa te 2 servisna i 1 kombi vozilo.

Ukupna je potrošeno 31.369,12 litara dizel goriva i 168,43 plina. Ukupan iznos troška za trajekt u oba smjera je iznosio 72.177,60 kn. Ukupan trošak održavanja (dijelovi i potrošni materijali) iznosio je 63.682,00 kn.

Ukupna bruto dobit od poslovanja KD Autotrolej na otoku Pagu za 2017. g. iznosi 295.626,14 kn.

Pitao je koliko je iznosila zarada u odnosu na tvrtku Sito Novalja te „koliko oni zarađuju na našim autobusima“. Prema navodima Zorana Đekanovića koje je doznao iz medija, tvrtka Sito Novalja je dnevno za tri sata vožnje prevezla 8000 ljudi po cijeni od 20 kuna po vožnji .

Stoga je dobit tvrtke Sito Novalja neproporcionalno veća od zarade Autotroleja, smatra Kukuljan koji je Smojvera nakraju upitao „osjeća li se odgovornim za sve ovo što se događa u Autotroleju“?

Željko Smojver (Rijeka plus) je kazao kako će pokušati odgovoriti i dati točnu informaciju.

Koliko zarađuje neko drugo društvo nema pravo odgovarati, rekao je Smojver. Nije točno da oni zarađuju, nego u ovom slučaju Autotrolej pruža uslugu prijevoza. On nije odgovorna osoba Autotroleja, ali kao direktor Rijekaplusa može govoriti o kondicijama koje su dogovorene a koje su bazirane na tržnim cijenama po kilometru, i vrše fakturiranje za usluge prijevoza. Troškove trajekta su sukladno ugovoru prefakturirane Situ Novalja. 295 tisuća kuna dobiti za sedam ili 14 dana je po njemu vrlo unosan posao i učinit će sve da taj posao i dalje zadrže. 58 osoba je bilo angažirano jer se radilo i na angažmanu transfera partijanera s aerodroma.

Kolika je dobit Sita Novalja ne zna i ne može odgovoriti, odgovodio je Smojver Kukuljanu.

VIDEO DANA: “Mućke” u Autotroleju

Exit mobile version