KOSTRENA Akcijom čišćenja omiljene plaže prikupljeno 4 tone otpada!

Idi na originalni članak
Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Provedbom akcije čišćenja Neka naše more blista stanovnici Kostrene u sklopu Coca-Colina projekta Od izvora do mora pobrinuli su se za čišću budućnost plaže Vaterpolo. Time je obilježen i World Cleanup Day!

Oglas

Neka naše more blista naziv je akcije u sklopu koje je 40-ak volontera, među kojima i 15 ronioca, ovoga vikenda sudjelovalo u čišćenju i uređenju podmorja i obale plaže Vaterpolo, omiljene plaže Kostrenjana.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

U akciji je prikupljeno oko četiri tone otpada, najviše plastike, stakla ali i kamionskih guma te drugih predmeta kojima nije mjesto u moru. Proveo ju je Klub podvodnih djelatnosti INA Kostrena kako bi podigao svijest o važnosti očuvanja čistoće mora te odgovornoga odlaganja ambalažnoga i drugoga otpada, pridruživši se milijunima volontera širom svijeta u obilježavanju dana čišćenja planeta – World Cleanup Day.

„Plaža Vaterpolo popularno je mjesto među lokalnim stanovništvom i brojnim turistima, no zbog velike posjećenosti tijekom sezone na njoj ostaje mnogo otpada. Svjesni potrebe da je održimo čistom i osvijestimo građane o ovome problemu, kao i o njihovoj ulozi u njezinu očuvanju, pokrenuli smo ovu akciju u koju su se uključili mnogi volonteri. Nadamo se da će velika količina otpada koju smo izronili i prikupili na obali sada potaknuti građane da se odgovornije i s više poštovanja odnose prema okolišu, osobito našemu moru.“, izjavio je koordinator akcije Goran Uršić, Klub podvodnih djelatnosti INA Kostrena.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Akcija čišćenja, za koju je Coca-Cola u Hrvatskoj osigurala svu potrebnu opremu, održana je u sklopu Coca-Colina društvenoodgovornoga projekta Od izvora do mora.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Projekt je usmjeren na čuvanje područja uz hrvatske vode – rijeke, jezera i obale Jadranskoga mora. U suradnji s nevladinim udrugama i institucijama potiču se i podržavaju akcije čišćenja obala te se podiže svijest građana o važnosti odgovornoga odlaganja ambalaže i čuvanja okoliša.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

„Problem onečišćenja okoliša jedan je od najvećih s kojima se svijet danas suočava, stoga i u Coca-Coli neprestano tražimo nove načine za očuvanje prirodnih bogatstava i doprinos čistoći okoliša. Akcije čišćenja dio su naših napora kojima se nadamo pridonijeti manjemu zagađenju hrvatskih obala, mora, rijeka i jezera ambalažnim otpadom. Sretni smo da su to prepoznali i Kostrenjani, koji su sudjelovali u ovoj akciji podižući svijest o tome da ambalažu treba pravilno odlagati, a ne bacati u okoliš. Projekt Od izvora do mora ujedno prati Coca-Colinu svjetsku kampanju Svijet bez otpada, u kojoj je Coca-Cola javno obznanila cilj da do 2030. za svaku prodanu bocu ili limenku svojega pića bilo gdje u svijetu osigura povrat kako bi se one oporabile i mogle ponovno iskoristiti”, izjavila je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC za poslovnu jedinicu Adria.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

U projekt Od izvora do mora može se uključiti svaka udruga civilnoga društva koja u svojoj zajednici želi potaknuti i organizirati akcije čišćenja s građanima jednostavnom prijavom na mrežnoj platformi www.odizvoradomora.hr.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Coca-Cola će opremom za čišćenje, uz podršku komunalne tvrtke u odvozu otpada, podržati 15 akcija čišćenja do kraja listopada, a nositelji će najuspješnijih akcija tijekom kojih se prikupi najveća količina otpada po sudioniku na kraju ovogodišnjega ciklusa projekta biti nagrađeni novčanim iznosima od 15 000, 10 000 i 5 000 kuna.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL
Exit mobile version