TIMOVI 14. GENERACIJE STARTUP INKUBATORA RIJEKA

GIGFREQ: Frekvencija koja spaja ljubav prema glazbi i poduzetnički duh

Idi na originalni članak

GigfreQ je platforma namijenjena profesionalnim glazbenicima koji se u svakodnevnom poslovanju susreću sa problemom usklađivanja dostupnih termina za probe i nastupe sa svojim kolegama

Oglas

Potražitelji gube mnogo vremena na traženje glazbenika za suradnju ili zamjenu za određeni nastup. GigfreQ pomaže potražiteljima i samim glazbenicima da usklade svoje termine te da pronađu pravu osobu za angažman u konkretnom vremenskom razdoblju u svojoj domeni ili žanru, odnosno – da pronađu svoju frekvenciju.

Iza GigfreQ ideje stoje Iva Štefančić, glazbenica, Marina Štefančić, grafička dizajnerica i Tatjana Malobabić, softverska inženjerka. Ovaj kreativni tim svoju je ideju brusio u Startup inkubatoru, a uskoro će je široj javnosti predstaviti u sklopu njegova završnog događaja – Demo dana.

Zašto je nastao GigfreQ i tko je došao na tu ideju?

Iva je u svom radu kao profesionalna glazbenica primijetila da je jedan od glavnih problema na tržištu glazbene industrije gubitak vremena na provjeravanju dostupnosti glazbenika. Upravljanje vremenom nije jednostavno jer jedan angažman ne uključuje sam dan nastupa nego i pripreme, odnosno probe koje mogu trajati i nekoliko dana, te na ovim prostorima ne postoji niti jedna digitalna platforma koja sadrži bazu svih profesionalnih glazbenika ne jednom mjestu.

Iva Štefančić. Foto: Ana Dujam

Iva je počela osmišljavati ono što će postati osnova projekta, a zatim joj se pridružila sestra Marina koja je po struci grafička dizajnerica sa iskustvom dizajniranja digitalnih proizvoda. U tom sastavu GigfreQ je postao sudionik Startup inkubatora, gdje se, zahvaljujući umrežavanju unutar samog programa, priključila Tatjana, softverska inženjerka. Tako je tim GigfreQ došao do svog punog sastava u kojem svaka od članica daje doprinos iz svoje sfere.

Zašto postojeće platforme nisu dovoljne ni pogodne za ovaj tip aktivnosti? Što je to što GigfreQ pruža više?

Postojeće platforme dijele se u dvije skupine. Prva skupina su platforme za umrežavanje za digitalnu odnosno remote suradnju, za pronalaženje osobe za suradnju u stvaranju novih glazbenih projekata. Druga skupina su platforme okrenute na američko tržište.

GigfreQ omogućava usklađivanja vremenske dostupnosti ne samo za studijske i remote suradnje, već i za živu svirku. Druge platforme su prije svega fokusirane na pronalaženje glazbenika za suradnju po kreativnom kriteriju, dok je GigfreQ usmjeren na upravljanje vremenom.

Obzirom na svrhu GigfreQ platforme, je li njena ‘sudbina’ (ili uvjet održivosti) da postane međunarodna, odnosno globalna mreža?

Hrvatski glazbenici u praksi odrađuju angažmane i u susjednim državama te je naš plan da pođemo iz te točke u našoj aplikaciji, da porazgovaramo i sa domaćim glazbenicima i sa njihovim kolegama iz inozemstva. Obzirom da nailaze na slične izazove, plan nam je da krenemo od Hrvatske, preko susjednih zemalja na europsko tržište.

Marina Štefančić

Kako danas izgleda GigfreQ, odnosno u kojoj je fazi vaš poduzetnički projekt?

Trenutno se nalazimo u fazi razvijanja prototipa. Osim funkcionalnog i tehničkog dijela razvoja, provjeravamo s potencijalnim korisnicima jesmo li dobro odgovorili na ključne potrebe njihovog svakodnevnog poslovanja. Znanje koje smo stekli u Startup inkubatoru primjenjujemo na strategije prodaje, odnosno pribavljanja korisnika i marketinga.

Koja vrsta podrške u Startup inkubatoru vam je bila najvažnija? Što ste sve naučili i promijenili u svojoj inicijalnoj ideji od ulaska u inkubator do danas?

Startup inkubator, osim što nam je omogućio da se povežemo i da naš tim dođe do svog punog sastava, ponudio nam je odgovore oko pravnih pitanja te prilike na poduzetničkoj sceni Hrvatske. Također smo otvorili dosta pitanja, ali i došli do rješenja kako da podignemo svoj proizvod na višu razinu i pripremimo ga za međunarodno tržište u skladu s modernim trendovima i alatima.

Pored toga, iznimno nam je važna bila dostupnost stručnih mentora u trenucima kada smo imali pitanja iz različitih područja poslovanja, za koja same i bez iskustva teško da bismo našle prave odgovora.

Kada bi sve išlo onako kako ste planirali, GigfreQ bi za nekoliko godina bio – gdje? I gdje biste bili vi u toj uspješnoj priči?

GigfreQ vidimo na europskom tržištu kako pomaže glazbenicima da pronađu angažmane i rastemo paralelno kako prilike i mogućnosti korisnika rastu. Potražitelju je GigfreQ platforma partner u poslovanju, a glazbeniku služi kao njegov osobni agent.

Tatjana Malobabić

Je li moguće spojiti ljubav prema glazbi i poduzetnički duh? Imate li još neke ideje u planu, s GigfreQ-om ili nečim potpuno novim?

Ne samo da je moguće, nego je i potrebno. Ustanovili smo da na tržištu aplikacija namijenjenih profesionalnim glazbenicima postoji potreba za digitalizacijom različitih aspekata poslovanja te takvom uštedom vremena glazbenici mogu vratiti fokus na vježbanje vlastitog instrumenta.

Planiramo da na našoj platformi stvorimo prostor za usklađivanje različitih glazbenih resursa – poduke, održavanje instrumenata, najam studija i još mnogo toga. No, prvi nam je zadatak da uskladimo najvažniji i najskuplji resurs, a to su ljudi, kao i sam alat u stvaranju glazbe, odnosno – vrijeme.

Exit mobile version