"ČITATELJE DOVODE U ZABLUDU"

Iz Grada Opatije reagirali na neprofesionalnost lokalnog medija: ‘Put javorike u Iki je regularno prohodan’

Idi na originalni članak

“Tekst u Novom listu, od 14. kolovoza, o situaciju na Putu javorike u Iki, ne odgovara činjeničnom stanju na terenu te čitatelje dovodi u zabludu”, ističu iz Grada Opatije

Oglas

Reagiranje Grada Opatije prenosimo u cijelosti:

“Tekst u Novom listu od 14. kolovoza sugerira kako Grad Opatija nije poduzeo odgovarajuće radnje da bi se otklonile posljedice srušenog telekomunikacijskog stupa. Dodatno, tekst je ilustriran fotografijom koja, u trenutku objave, nije prikazivala stvarnu situaciju. Fotografija je prikazivala štetu koja je sanirana više od tjedan dana prije njene objave u medijima.

Problem sa stupom na spomenutoj lokaciji prijavljen je 28. srpnja 2023. godine Hrvatskom telekomu od strane Komunalnog redarstva te su požurnice slane 1., 3., 7. i 8. kolovoza, da bismo 9. kolovoza zaprimili dopis s molbom za pomoć o iznalaženju novog rješenja za stup; obzirom da je stup pao s privatne parcele i vlasnik parcele više ne dozvoljava povratak na staro mjesto te se traži novo zadovoljavajuće rješenje. U međuvremenu put je već prije tjedan dana saniran, stup je izmješten u stranu u očekivanju rješenja pronalaska nove lokacije za postavljanje istog.

Jednako tako, proces zamjene LED rasvjete je u tijeku te se radovi na ovoj lokaciji nastavljaju danas, 16. kolovoza – na dan slanja ovog reagiranja – za kada je zakazan sastanak s izvođačima na lokaciji.

Sa žaljenjem ponovno konstatiramo kako Grad Opatija, niti komunalne službe koje se spominju u tekstu, nisu bile kontaktirane za odgovor i konkretne podatke koji bi mogli pružiti točne informacije o temi koju Novi list obrađuje.

Ovakva praksa Novog lista i njegovih novinara/suradnika, koja je u suprotnosti sa standardima profesionalnog novinarstva, postala je uzus izvještavanja o Opatiji. S obzirom na učestalost takvog pristupa, vjerujemo kako cilj Novog lista nije objektivno informirati čitatelje, već namjerno stvoriti pogrešnu percepciju o radu gradske uprave.

Bez obzira na tri vala nevremena koja su nas zadesila u zadnjih par tjedna Grad Opatija je promptno reagirao na brojne posljedice nevremena na području grada koje su sanirane, a tako je bilo i u ovom slučaju čije se rješavanje odužilo zbog uključenosti vanjskih službi poput Hrvatskog Telekoma i HEP-a te specifičnih okolnosti.”, napisali su iz Grada Opatije.

Exit mobile version