(KOMENTAR) ŠOK-MARKETING: Zgrada riječkog HNK opasana pozivima na SEX; intendantu Frljiću odjednom dosta politike?!

Idi na originalni članak
Foto: Ante Vranješ

Neupućeni Riječani i gosti Rijeke, a takvih je – budimo iskreni kada su kulturni programi u pitanju – velik broj, ostali su iznenađeni jutrošnjim izgledom pročelja Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca s kojeg vise ogromni reklamni transparenti s jasno istaknutom (tabu?) riječi – SEX. Mnogi građani, pogotovo oni starije životne dobi, iako živimo u digitalnom dobu u kojem su seksualni sadržaji preplavili medije i komunikacijske (internetske) kanale pa je čak i pornografija postala gotovo mainstream, ipak su ostali iznenađeni ovakvim izgledom kulturne institucije u središtu grada.

Oglas

Nije sporno da je marketinški potez Kazališta vrlo hrabar, direktan i silno provokativan, i da će vjerojatno izazvati rasprave među Riječanima, no nešto drugo ovdje „bode oči“ više od poziva na SEX (riječ je, naravno, o istoimenoj baletnoj predstavi koreografa Balázsa Baranyaija koja će svoju premijeru u riječkom HNK imati 16. listopada).

U podnaslovu poziva na SEX stoji i „Dosta je politike, dođite na Sex“, što zvuči ipak podosta licemjerno kada se zna da je upravo intendant Oliver Frljić – ne ulazeći u umjetničku prosudbu njegovih akcija, predstava i performansa – svojim umjetničkim i drugim radom „uvukao“ u politiku i političke rasprave i mnoge koji to nisu željeli, smatrajući da kazališna umjetnost ima nešto drugačiju funkciju. Ovako, čitajući ovaj natpis, stječe se dojam da intendant i suradnička i mentorska ekipa oko njega sada „peru ruke“ od činjenice da su umnogome uznemirili i podijelili inače tradicionalno otvorenu i tolerantnu Rijeku a sada se prave kao da se ništa nije dogodilo – i možemo se mirno okrenuti užicima.

Kada bi se sve oko nas moglo riješiti odlaskom u krevet i prepuštanjem Sexu, i potpisnik ovih redaka rado bi se na taj način „žrtvovao“ zarad „mira u svijetu“.

 

Exit mobile version