NOVI ISKORAK

Metrans pokreće novi javni željeznički servis iz Rijeke za Mađarsku

Idi na originalni članak

Željeznički operater Metrans pokrenuo je novi redovni servis javnih kontejnerskih vlakova koji povezuje hrvatsku luku Rijeka i kontejnerski terminal Jadranska vrata (Adriatic Gate Container Terminal, AGCT), s Budimpeštom u Mađarskoj.

Oglas

Novi servis željezničkog prijevoza tereta pokrenut je u lipnju i povezuje AGCT s Metransovim terminalom Csepel u Budimpešti.

“Čestitamo Metransu na pokretanju ovog novog servisa koji povezuje Rijeku s terminalom Csepel i cijelom Metransovom intermodalnom mrežom u Europi. Za razliku od višestrukih redovitih tjednih blok vlakova između Rijeke i različitih željezničkih čvorišta u Budimpešti koji su namijenjeni pojedinačnim klijentima, ova usluga otvorenog željezničkog servisa omogućuje špediterima i pošiljateljima da izravno rezerviraju kopnene usluge s Metransom. Vrlo je ohrabrujuće vidjeti već drugi javni željeznički servis pokrenut u roku od dva mjeseca,” rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a.
 
Dodao je: „Mađarsko tržište drugo je najveće za AGCT i jedno od najvažnijih tržišta u Europi. Mađarska je već značajno proizvodno i potrošačko tržište, a kako gospodarstvo nastavlja sa snažnim razvojem vidljiv je potencijal i za daljnji rast. Novim Metransovim servisom otvaraju se mogućnosti za povezivanjem sa Slovačkom, Austrijom, Češkom i Rumunjskom, te potvrđuje sve veći značaj AGCT-a kao kontejnerske luke za južnu, srednju i jugoistočnu Europu.”

Javni željeznički kontejnerski servis prometuje dva puta tjedno po fiksnom voznom redu. Nudi izravnu vezu bez zaustavljanja iz Budimpešte i Rijeke i obrnuto sa atraktivnim tranzitnim vremenima.

AGCT, hrvatska podružnica International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI), nastoji dodatno povećati udio željeznice u prometu kontejnera, koji trenutno iznosi 47 posto ukupnog volumena. Povećanje željezničkog prometa doprinosi održivijem opskrbnom lancu, budući da prijevoz tereta željeznicom umjesto kamionima smanjuje emisije ugljičnog dioksida do 24 kilograma po toni tereta.

Exit mobile version