Radovi na državnoj cesti D403 privode se kraju
Zahtjevne dionice poput vijadukta, podvožnjaka i tunela su gotove, slijede završni radovi uređenja, postavljanja rubnjaka, instalacija, prometnih znakova.
”Kružno raskrižje na čvoru Škurinje već je pri kraju, ostaje još samo završni sloj asfalta. Drugi dio trase prema Podmurvicama isto je većim dijelom asfaltiran, fali još habajući sloj. Radovi na instalacijama u Zvonimirovoj ulici također su pri kraj. Željeznički podvožnjak Piopi je već gotov duže vrijeme, sad su se izgradili i temelji i stupovi za drugi podvožnjak za budući drugi kolosjek koji će izgraditi Hrvatske željeznice”, rekao nam je voditelj projekta Martin Abramović iz Hrvatskih cesta za Kanal Ri.
Vijadukt Piopi koji se spušta prema luci u fazi je izrade hidroizolacije nakon čega slijedi asfaltiranje.
”Nakon vijadukta Pijopi spuštamo se prema kontenijerskom terminalu Zagrebačka obale budućem, tamo je već veći dio asfaltiran u dva sloja i ostaje znači samo kraj za urediti što se tiče nekakvih premještanja instalacija i nakon toga ćemo moći i taj dio asfaltirati”, rekao je Abramović.
Radovi na niti tri kilometra državne ceste vrijedni gotovo 65 milijuna eura obuhvatili su gradnju tunela, dva vijadukta, dva podvožnjaka i tri raskižja.
Završetak radova bio je planiran za lipanj ove godine, no cesta će u promet, prema posljednjim najavama, biti puštena do kraja 9. mjeseca
”Čim dobijemo pozitivno mišljenje na tehničkom pregledu, do kraja 9. mjeseca trebala bi i cesta ići u promet”, najavio je Abramović, donosi Kanal Ri.