NJAM

Opatijom tri dana vladala čokolada na Festivalu čokolade

Idi na originalni članak

Najslađa opatijska manifestacija, 16. Festival čokolade, privukla je od 11. do 13. studenog velik broj posjetitelja iz Opatije, okolice i regije, ali i stranih gostiju. Uz jedinstvene delicije na sajmu „Čokoladna čarolija“ u Centru Gervais, „čokoljupci“ su mogli uživati u posebnoj ponudi opatijskih restorana i kavana, kao i bogatom popratnom atraktivnom programu poput glazbenih nastupa, prigodnih radionica, izložbi i edukacija.

Oglas

Tridesetak izlagača, „craft“ proizvođača čokolade iz Hrvatske, Slovenije i Srbije predstavilo je svoje jedinstvene slatke delicije u Centru Gervais, a ponudu su obogatili i OPG-ovi koji su čokoladu povezali s nizom različitih proizvoda. Poseban interes izazvala je atraktivna čokoladna haljina koju je od pet kilograma čokolade izradila akademska kiparica Georgette Yvette Ponte.

Uz brojne domaće posjetitelje, najslađa opatijska manifestacija privukla je i grupe stranih gostiju iz Austrije, Njemačke, Bosne i Hercegovine, Slovenije, cijele  Hrvatske i brojnih drugih tržišta.

Šesnaesto izdanje Festivala čokolade ove je godine održano u ranijem terminu, a zanimljiv program i iznimna ponuda pokazali su se kao sjajan uvod u skori početak adventskih zbivanja.

– Raniji termin pokazao se kao „pun pogodak“, jer se, uz lijepo vrijeme, ali i kampanje koje kontinuirano provodimo na stranim tržištima, a koje su dale odličan rezultat, Festival čokolade potvrdio kao atraktivan motiv za dolazak stranih gostiju. Imali smo organizirane grupe iz Austrije, Njemačke, Hrvatske i drugih tržišta, ali i brojne individualne posjetitelje. Naravno, velik interes za čokoladnim delicijama i popratnim programom vlada i u našoj regiji, pa smo iznimno zadovoljni odazivom na festival, kazala je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Uz Gervais kao „čokoladnu bazu“ manifestacije, tijekom tri dana programa čitava Opatija živjela je u znaku ove svima omiljene namirnice. Ugostitelji i hotelijeri uključili su se prigodnim ponudama i zanimljivim jelima, a čokolada je izašla i izvan gastronomskih okvira – u wellness programe, kao i u modu.

Exit mobile version