TRAŽE SE INVESTITORI

Pećine, Škurinje, Belveder… u cijeloj Rijeci eskalirao problem manjka parkirališta! Evo nekih mogućih rješenja…

Idi na originalni članak
Ilustracija: Nel Pavletic/PIXSELL

Na Aktulnom satu jučer održane sjednice Gradskog vijeća Grada Rijeke jedno od zanimljivijih pitanja bilo je ono vijećnika Marinka Koljanina o sada već eskalirajućem problemu nedostatka parkirnih mjesta za vozila na području cijeloga grada.

Oglas

Marinko Koljanin (Nezavisni) je kazao kako je funkcija grada i organizacija parkiranja. Kazao je kako je dobio e-mail s Belvedera kojim se ukazuje na potpunu nemogućnost nalaženja parkirnoga mjesta – ne samo na Belvederu, nego i na Škurinju, Pećinama i drugim dijelovima grada.

“To je očito problem urbanista nastao 70-tih godina. Sada gotovo svaka obitelj ima dva-tri auta”, napomenuo je Koljanin.

Pitao je postoje li naznake i planovi da se riješi problem parkinga u Rijeci, jer to Rijeku tišti sve više. Tražio je pisani odgovor.

Gradonačelnik Vojko Obersnel je u svojem odgovoru istaknuo kako planova ima.

“Kojom dinamikom će se problem parkinga rješavati ovisi o puno faktora. Treba razdijeliti problem parkinga u centru grada od onog u preostalom dijelu grada. Postoje planovi za izgradnju podzemne garaže na Gomili, u centru grada, podzemne garaže kod Ekonomske škole. No garaže neće graditi ni privatnici niti Grad ili gradska TD bez komercijalnog interesa, odnosno bez naplate”, kazao je Obersnel.

“Izvan centra grada situacija je manje-više svugdje podjednaka. To nije problem urbanista iz 70-tih godina, već problem kroz povijest. Teško je bilo predvidjeti da će biti toliko automobila. U područjima izvan centra gotovo da i nema lokacija na kojima bi se mogle izgraditi garaže, a i građani različito gledaju na problem gradnje garaže.

Većina smatra da netko drugi mora riješiti problem njihova parkinga, što je nemoguće. Pokušavamo svaki prostor koji je za tu namjeru primjeren pretvoriti u parking. Građani sami inzistiraju da to bude pod naplatom, jer to odbija one koji bi po dolasku u grad besplatno parkirali”, rekao je gradonačelnik.

Dao je primjer Mažuranićevog trga gdje grupa građana inzistira na uvođenju naplate, a postoji grupa građana koja se energično tome protivi.

“Parkiranje u centru moglo bi se riješiti u godinu – dvije, ukoliko se nađu investitori, dok u stambenim zonama nema nekog kratkoročnog, niti konkretnog rješenja.”, zaključio je Obersnel.

Foto: Mateo Levak/Riportal

Exit mobile version