VRIJEDNA GOTOVO 70 MILIJUNA EURA

Galerija |Pogledajte fotografije: Sutra se u Rijeci pušta u promet cesta DC403 od čvora Škurinje do luke Rijeka

Idi na originalni članak

Svečano otvaranje će se održati unutar novoizgrađenog tunela Podmurvice s početkom u 9.30 sati

Oglas

Izgradnja državne ceste DC403 između terminala Zagrebačka obala i čvora Škurinje u Rijeci jedan je od projekata koje je Vlada Republike Hrvatske, posredstvom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, u suradnji s Lučkom upravom Rijeka, HŽ Infrastrukturom i Hrvatskim cestama pokrenula s ciljem preobrazbe Rijeke u glavno pomorsko čvorište, odnosno kako bi riječka luka postala prva kontejnerska luka te snažno intermodalno središte u Sjevernom Jadranu.

DC403 od velike važnosti za Grad Rijeku

Državna cesta DC403 od velike je važnosti za Grad Rijeku, budući da predstavlja novu direktnu vezu između čvora Škurinje na riječkoj obilaznici i planiranog kontejnerskog terminala Zagrebačka obala u zapadnom dijelu luke Rijeka.

Treba naglasiti i kako je ovaj projekt vrijedan 69 milijuna eura od čega je 58,7 milijuna eura financirano iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

“Photo: Goran Kovacic/PIXSELL”
“Photo: Goran Kovacic/PIXSELL”
“Photo: Goran Kovacic/PIXSELL”

Duljina ceste DC403 od čvora Škurinje do luke Rijeka, odnosno Zagrebačke obale je približno 3 km sa jednim odvojkom za povezivanje s mrežom gradskih ulica – spoj na Zvonimirovu ulicu.

Projekt uključuje gradnju više objekata

Projekt uključuje gradnju više objekata od kojih su značajniji: tunel Podmurvice (cca. 1253 m), vijadukt Piopi (cca. 316 m), vijadukt Mlaka (cca. 144 m) te tri kružna toka, a osim što će povezivati terminal sa zaobilaznicom, predstavljat će i dodatan ulaz u Rijeku spojem na Zvonimirovu ulicu čime će se značajno rasteretiti gradske ulice na zapadnim prilazima gradu.

Nova dionica će, povezivanjem novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali s gradskom obilaznicom na autocesti A7, poboljšati cestovnu povezanost pomorskog terminala s hrvatskom mrežom autocesta koje vode prema središnjoj Europi, Sloveniji, Zagrebu i granici s Mađarskom.

S takvom razinom prometne povezanosti se ne može pohvaliti puno gradova na Mediteranu, a upravo će to biti ključna prednost koju će od sada Rijeka imati u konkurenciji s drugim lukama.

Exit mobile version