Time Out Rijeka nudi pregršt priča o Rijeci, Riječkom karnevalu, Europskoj prijestolnici kulture i zdravstveno-turističkoj ponudi regije koji će nas prezentirati brojnim turistima i čitateljima
Nakon prošlogodišnjeg odlično prihvaćenog novog vodiča TimeOut kojim se Rijeka pridružila brojnim svjetskim turističkim destinacijama sa svojim tematskim turističkim vodičem svjetski poznate franšize vodiča Time Out, i ove godine nastavljamo sa predivnim pričama o Rijeci u posebnom izdanju vodiča posvećenog Riječkom karnevalu i Europskoj prijestolnici kulture.
Time Out Rijeka nudi pregršt priča o Rijeci, Riječkom karnevalu, Europskoj prijestolnici kulture i zdravstveno-turističkoj ponudi regije koji će nas prezentirati brojnim turistima i čitateljima. I to ne samo u tiskanom izdanju koje je dostupno na kioscima, već i u online izdanju vodiča. Magazin je pored distribucije po kioscima u Hrvatskoj dostupan na odabranim inozemnim tržištima, a sve s ciljem daljnjeg podizanja međunarodnog profila Rijeke sa promocijom kulturnih, turističkih i razvojnih potencijala grada.
Izdanje TimeOut vodiča koje je posvećeno Rijeci, Riječkom karnevalu i Europskoj prijestolnici kulture upravo je izašlo iz tiska i dostupno je na kioscima sa svojih 104 stranica, ali i u online izdanju koje možete preuzeti na stranici TimeOut. Time Out Rijeka zajednički je turistički vodič Rijeke i Europske prijestolnice kulture koji je realiziran od strane Turističke zajednice grada Rijeke i sa sudjelovanjem Rijeka 2020 d.o.o.
Time Out međunarodni je medijski autoritet za turizam, kulturu i gastronomiju koji je prisutan u 108 gradova i 39 zemalja te ima mjesečnu publiku od 242 milijuna čitatelja diljem svijeta.Time Out mediji uključuju magazine, mrežne stranice, newslettere i mobilne aplikacije te imaju doseg od 2,5 milijuna turista koji dolaze svake godine u Hrvatsku. Time Out sa svojom specijalizacijom na turističke vodiče, načinom pisanja i prezentacijom turističkih priča, odlično targetira potencijalno zainteresirano tržište turista.