'APSURDNO, RADI SE O PRINCIPU!'

Riječanka Ines ispričala što joj se dogodilo u hotelu u Istri: ‘Osjećam se kao idiot’

Idi na originalni članak

Već lani se o Hrvatskoj u svjetskim medijima pisalo kao o destinaciji s previsokim cijenama. Više cijene za sve, izazvat će lančanu reakciju kojom će se još jednom testirati sezona. Više u video prilogu!

Oglas

Cijene koje su ovoga ljeta šokirale domaće, ali i turiste, ove će sezone, čini se, biti još više. Vlada je donijela uredbu prema kojoj rastu cijene prostora za kafiće na plažama, više će plaćati i iznajmljivači ležaljki i suncobrana, a oni će, kažu, zbog toga skuplje naplaćivati svoje usluge, donosi RTL.

Prošlo ljeto vrtjelo nam se u glavi od kuglice sladoleda za tri i pol eura, burgera koji su na nekim mjestima bili i po 22 eura, a do Amerike je odzvanjalo koliko košta obična ležaljka.

“Dakle, sada sam na Hvaru. Nisam bila ovdje četiri godine. Hrvatska je sada prešla na euro. Pogodite koliko na dan košta ležaljka. 40 eura po osobi. Molim?”, čudila tako se u lipnju američka tiktokerica.

A sada bi moglo biti još gore. Regulirane se dodjele dozvola na pomorskom dobru i minimalne naknade za ugostiteljske usluge. Onaj tko želi otvoriti kafić na plaži sada će za to plaćati i 50 posto više. Tri tisuće eura godišnje i 60 eura po kvadratu za terasu.

“Recimo da će tako, na, praktički, gradskoj plaži u Rijeci, gdje se kupaju ljudi iz Rijeke, cijena biti ista kao na nekim plažama u Dubrovniku ili na Pagu, gdje je, normalno, i potražnja veća i cijene su puno veće u iznajmljivanju, tako da mislim da je to trebalo ipak ići drugačije”, kaže riječki ugostitelj, Damir Čargonja.

Naknada za iznajmljivače ležaljki do sada je bila oko pet eura po ležaljci, a od sada 40 eura na godinu. A to opet znači i više cijene za goste.

“Znači, meni je bilo apsurdno da sam u hotelu u Istri, s četiri zvjezdice i na njihovoj plaži morala plaćati ležaljku dodatno. Znači, ako imam za taj hotel, imam i za ležaljku, ali radi se o principu. Osjećam se kao idiot”, zaključila je Riječanka Ines.

Već lani se o Hrvatskoj u svjetskim medijima pisalo kao o destinaciji s previsokim cijenama. Skuplje ugostiteljima i iznajmljivačima – skuplje gostima. Lančana reakcija kojom će se još jednom testirati sezona, piše Net.hr.

Exit mobile version