Riječki HNS i ARS akcijom „51 riječka špina“ pozivaju na „brendiranje“ Rijeke

Idi na originalni članak

Pod motom „Tko se jednom napije riječke vode, kad-tad će se opet vratiti!“ danas su riječke podružnice Hrvatske narodne stranke i Autonomne regionalne stranke održale konferenciju za medije na temu „Identitet grada Rijeke – imamo li svoj brand?“.

Oglas

O ovoj temi govorili su dr.sc. Juraj Bukša, predsjednik HNS podružnice Rijeka i Aljoša Bratuša, predsjednik ARS podružnice Rijeka.

dr.sc. Juraj Bukša i Aljoša Bratuša

– Identitet grada iznimno je važna tema o kojoj se u Rijeci gotovo i ne govori. Vrijeme je da počnemo govoriti o tome. Grad kojemu nije stalo do svojeg identiteta, kojemu nije stalo do svoje prepoznatljivosti, do svojeg branda, uvijek je osuđen na stagnaciju i letargiju – rekli su Bukša i Bratuša.

HNS i ARS pokreću novu inicijativu potaknuti jednostavnom logikom – VODA je riječki brand, voda je ono što povezuje Rijeku i Riječane, a Riječka Voda je ono što povezuje svih nas.

– Identitet predstavlja nekoliko važnih stvari: prepoznatljivost i različitost, ono po čemu smo posebni, i na što smo ponosni. Identitet mora živjeti u svakom pojedincu u gradu, mora se očitavati u svakom kvartu. Mora biti sadržan u imenu, u grbu, mora predstavljati način života. Rijeka je grad koji teče. Rijeka je način života. Imena kvartova u ovom gradu vezana su uz Vodu… Potok, Mlaka, Školjić, Delta, Žabica … sve je vezano uz Vodu. To se najbolje odražava u imenu našega grada – Rijeka, a identitet ovoga grada jest Voda. Čista, pitka te nadaleko čuvena i poznata Riječka voda – rekli su na konferenciji za medije Juraj Bukša (HNS) i Aljoša Bratuša (ARS).

Govoreći o temi identiteta Grada Rijeke i vodi, Bukša i Bratuša iznijeli su i konkretan prijedlog – postavljanje 51 riječke špine s pitkom vodom u širem centru grada! Naime, pozivni telefonski broj za Rijeku je 051, pa našem gradu i priliči da ima 51 riječku špinu. Svaka špina imala bi svoju priču o vodi, o potoku, o kvartu ili o ulici gdje je postavljena. To bi ujedno bila i priča o našem gradu i našoj nadaleko poznatoj Riječkoj vodi. Natpis „pitka voda“ na više jezika pokazao bi turistima, a i nama samima, naše najveće bogatstvo na koje moramo biti ponosni. Možda je to ono najvrjednije što imamo, a uzimamo zdravo za gotovo.

Što bi Rijeka time dobila, uglas su pojasnili Bukša i Bratuša: – Dobili bi priču o gradu Rijeci i o čuvenoj riječkoj vodi. Priču o gradu gdje ne možeš biti žedan, o gradu koji je ponosan na svoju vodu, na svoju Rijeku. To je proizvod koji ima cijenu, i nosi vrlo jasnu marketinšku priču. Uz malo truda to može biti upravo ona priča koja nas povezuje i čini posebnima. To može postati naš glavni marketinški i turistički proizvod!

Kada se šećem sa svojom djecom po Korzu, uvijek su žedni i žele da im kupim bocu vode. Kupiti bocu vode u Rijeci? A imamo najbolju vodu na svijetu. To je nešto što nema smisla.
Koliko ste puta vi šetali po Korzu i bili žedni. Željeli ste popiti čašu obične riječke vode. Onako u hodu, bez stajanja i bez „žicanja“ po kafićima. Popiješ vode i nastaviš dalje.
Prihvaćanjem ove inicijative to više neće biti problem. Napuniti ćete bocu na Korzu, u Starom gradu, na Molo Longo ili gdje god se nađete…, čašu Riječke i nastaviti dalje svojim putem.

Na kraju svog obraćanja, Bukša i Bratuša iznijeli su jedan prijedlog: – Kako bi ovo postala pozitivna riječka priča, priča o riječkim špinama treba se razviti u gradu Rijeci. U Rijeci postoji srednja Škola za primijenjenu umjetnost, Akademija primijenjenih umjetnosti te cijeli niz likovnih i umjetničkih udruga. Sve one bi mogle osmisliti oslikavanje riječkih špina te bi na taj način doprinijeli u jačanju identiteta svoga grada. I to bez ikakvih naknada. Nije mala stvar imati dio svojeg umjetničkog izražaja koji će godinama krasiti grad. To je najveća nagrada. Nadalje, može se osmisliti i cijeli niz drugih proizvoda poput riječke čaše, riječke boce, knjige o vodi… Dizajn svih tih proizvoda mogu osmisliti upravo Riječani!, zaključili su Bukša i Bratuša uz poziv svim građanima Rijeke, riječkim političkim strankama, intelektualcima, udrugama, turističkoj zajednici i turističkim djelatnicima da podrže ovu inicijativu.

Exit mobile version