DONOSIMO DETALJE

Rujanski ciklus specijaliziranog programa Start Up Lite u znaku društvenih mreža

Idi na originalni članak

Za sve vas koji želite dodatna znanja i edukaciju iz područja usko vezanih za poduzetništvo, svakog proljeća i jeseni organiziramo posebni niz radionica pod nazivom Startup Lite. Naš ‘lagani’ program Startup inkubatora samo je jedan od specijaliziranih programa koje provodimo, uz onaj glavni inkubacijski program. U čemu je razlika? Startup Lite ne zahtjeva posebne prijave, osim najave vašeg dolaska.

Oglas

Otvoren je za sve poduzetnike i građane koje zanima tema, možete odabrati sve ili samo neke, a sudjelovanje je u potpunosti besplatno. Naravno, za neke od vas Startup Lite možda postane poticaj za prijavu u inkubacijski program, pa vas i u tom kontekstu pozivamo da dođete, nešto naučite i osjetite startup atmosferu u RiHub-u.

U nastavku dajemo popis radionica koje vas očekuju u rujnu, a i na platformi Curriqla možete istražiti dodatne materijale, a zajednički nazivnik je, kako naslov ističe – društvene mreže. Sve radionice započinju u 18 sati, održavaju se u dvorani centra RiHub i zahtijevaju, zbog kapaciteta dvorane, vašu najavu na startup@rijeka.hr (ime, prezime i broj telefona). Vidimo se!

VIŠE O RADIONICAMA I PREDAVAČIMA

Naziv radionice: Kako na LinkedInu do novih kupaca i poslovnih partnera?

Predavač: Višnja Željeznjak

Termin: četvrtak, 14. rujna 2023.

LinkedIn je idealan ako ste tvrtka koja prodaje drugim tvrtkama i ako želite istražiti i steći nove kupce, povezati se s partnerima, umrežiti se s kolegama i virtualno se družiti s novim ljudima. Na ovom ćete predavanju naučiti što sve i kako trebate raditi i ponašati se da biste to postigli, temeljeno na praktičnim primjerima i realnim iskustvima koja su se pokazala da doista funkcioniraju u praksi.

Na ovoj radionici dobit ćete sljedeće odgovore i uvide:

O predavačici:

Višnja Željeznjak edukatorica je i konzultantica za projektiranje, razvoj i sadržaj B2B web stranica iz tvrtke Logit internet usluge d.o.o. Pomaže vlasnicima IT i tehnoloških tvrtki projektirati njihove webove i pretvoriti ih u učinkovite prodajno-marketinške alate. Mentorira digitalne marketingaše i edukatore kojima pomaže uspostaviti odjel digitalnog marketinga i poslovati bolje online. Svoje 21-godišnje iskustvo na području digitalnog marketinga prakticira radeći na platformi za poslovne edukacije www.eduza.hr, koja vrsne hrvatske poslovne edukatore spaja s poslovnim ljudima željnima novih vještina.

Naziv radionice: Kako iskoristiti TikTok u poslovne svrhe?

Predavač: Ivan Tokić

Termin: ponedjeljak, 18. rujna 2023.

Na ovoj radionici ćete saznati:

O predavaču:

Ivan Tokić je mladi poduzetnik iz Rijeke. Na društvenim mrežama ga prati više od 700.000 ljudi. Svoju karijeru na društvenim mrežama započeo je još u osnovnoj školi. Posjeduje bogatu lepezu znanja o video produkciji, društvenim mrežama, marketingu i promociji. Prvostupnik je digitalnog marketinga.

Naziv radionice: Facebook i Instagram: igralište za mlade ili neiskorištena poslovna prilika?

Predavač: Mišo Mlakić

Termin: srijeda, 20. rujna 2023.

Bez obzira na biznis kojim se bavite, kako bi uspjeli online morate dovesti posjetitelje (potencijalne kupce) na vašu web stranicu. Danas uz razne platforme na kojima se okuplja velika količina ljudi postavlja se pitanje koji je najbolji izbor upravo za vas? Društvene mreže su definitivno jedna od “izvora” potencijalih kupaca, ali opet se treba postavoti pitanje: “Jesu li društvene mreže još uvijek kvalitetan izvor prometa i vrijedne vaše pažnje i novca?” Odgovor na ovo izuzetno važno pitanje te dodatne savjete vezane za oglašavanje na društvenim mrežama dobit će te na ovom predavanju.

Trajanje radionice: 60 minuta + 15 minuta Q&A

O predavaču:

Mišo Mlakić je FER-ovac, dipl.ing.rač. koji svoj profesionalni poziv pronašao u digitalnom marketingu kojim se bavi od 2012 godine. Specijalizirao se za oglašavanje na društvenim mrežama kroz vođenje i upravljanje kampanjama, edukacijama i radionicama. Radio je s mnogim kompanijama i influenserima iz regije. U online svijetu ga prepoznaju kako Digitalnog Spartanaca, brend koji je pokrenuo 2018.

Naziv radionice: Kako uspješno prodavati ako ne volite prodaju?

Predavač: Aleks Buvač

Termin: četvrtak, 21. rujna 2023.

Tijekom godina provedenih s različitim tvrtkama, a posebno startupovima, jedna od najčešće izgovorenih rečenica koja se može čuti jest ‘Ne mogu i ne volim prodavati’. Ako ste i vi jedna od tih tvrtki, a želite voditi profitabilan, smislen i uspješan biznis, vrijeme je za buđenje – prodaja je temelj svakog uspješnog poslovanja, a bez prodaje nema ni biznisa. Percepcija i konotacija prodaje nerijetko će biti negativna, a većinom se bazira na prijašnjim osobnim iskustvima. Ukoliko želite saznati kako promijeniti percepciju prodaje i kako se samoosvijestiti, onda je ovo predavanje ono što trebate.

O predavaču:

Aleks Buvač je poduzetnik s višegodišnjim iskustvom u prodaji i marketingu. Radio je u domaćim i međunarodnim korporacijama iz područja turizma, retaila i IT-a, a odnedavno je vlasnik tvrtke Optimyze kroz koju pokreće nekoliko različitih projekata, pružajući savjetovanje različitim organizacijama na području prodaje i proširivanja poslovanja.

Trajanje radionice: 60 minuta + 15 minuta Q&A

Naziv radionice: Kako iskoristiti društvene mreže za promociju svog malog biznisa

Predavač: Jelena Holenko Pirc

Termin: ponedjeljak, 25. rujna 2023.

Kroz osobne, praktične i teorijske primjere polaznicima radionice bit će predstavljena znanja i strategije potrebne da bi se bolje osposobili za samostalni rad u korištenju društvenih mreža, razvoju publike i dugoročnoj povezanosti s korisnicima.

O predavačici:

Jelena Holenko Pirc magistra je ekonomije turizma s Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, licencirani je turistički vodič i vodič interpretator. Strastvena je zaljubljenica u regiju u kojoj je odrasla – Gorski kotar te se već od završenog fakulteta aktivno bavi turizmom. 2017. godine otvara kreativnu turističku agenciju ‘Lynx and Fox’, specijaliziranu za ture po Gorskom kotaru. Uz pomoć društvenih mreža, na kojima je prati više od 25.000 ljudi, i medijskih nastupa promovira i potiče razvoj tog područja te je prvi turistički vodič u Hrvatskoj nastupio kao TEDxZagreb govornik.

Trajanje radionice: 60 minuta + 15 minuta Q&A

Exit mobile version