TREĆE PO REDU

U petak su održane “Poduzetničke ćakule” Hubbazije i Grada Opatije

Idi na originalni članak

U petak navečer su u opatijskom Centru za inovacije u turizmu održane treće po redu i po mnogo čemu posebne “Poduzetničke ćakule” Hubbazije i Grada Opatije. Vrijednost susreta na temu “EU-fondovi – prijatelji poduzetnika” ponajviše se očitovala u interakciji s publikom koja je iskazala veliki interes za mogućnosti EU fondova o kojima su govorili jednako sjajni panelisti – poduzetnici nove generacije: Sandra Anić, tvrtka Aestus Consulting, Stefano Ladavac, tvrtka Infinity Luxury i Tomislav Kovač, tvrtka Dblox Modular.

Oglas

Sva su tri gosta panela na jedan način povezana s EU fondovima: Aestus Consulting vrši konzultantske usluge kod apliciranja za EU fondove, Infinity Luxury tvrtka je čiji je autorski dizajniran luksuzan tuš od kamena upravo zbog EU fondova uspio izaći na čak 35 svjetskih tržišta, a Dblox modular tvrtka je koja proizvodi jedinstvene modularne kućice suvremenih standarda izgradnje, a zbog svog eko – predznaka, održivosti i visoke kvalitete u svim parametrima izgradnje kupcima omogućuje bespovratna sredstva EU-a:

Za EU projekt najvažnija je dodana vrijednost na proizvodu, a poduzetnički mindset pritom je ključan: znatiželja, volja da se riješi problem i unutarnja motivacija su najvažniji. Bilo je klijenata s kojima sam vrištala od sreće kada bi im prošao projekt za EU fondove. Nisu odustali i to je wow!, kazala je Aestusova predstavnica Sandra Anić.

Tri sam godine gledao kako moji prijatelji izvode djevojke na večere, kako putuju, a ja sam se nadao da će mi nono ostaviti 50 kuna za benzin kada se vraćam od obitelji iz Istre. Htio sam odustati. Nisam htio raditi s kamenom također, zanimao me sport…, a onda je krenulo. Jedan poziv o tome da je moj projekt luksuznih tuševa prošao na EU natječaju i to je bilo to. Ne kažem da i dalje nije bilo teško, ali danas izvozimo u 35 zemalja svijeta, te ne zamjeram nikome tko nije vjerovao u mene jer to u poduzetništvu nije niti važno. Danas imam nove ideje i nove proizvode u pripremi. Stoga – najvažnije je vjerovati sam u sebe, kazao je dvadesetpetogodišnji poduzetnik Stefano Ladavac.

Tomislav Kovač je, pak, svoj proizvod – modularne kućice koje se kao i tuševi Infinity Luxuryja grade isključivo hrvatskim materijalima, na tržište pustio početkom godine: No, tome je prethodilo 17 godina u poduzetništvu, rad u turističkom segmentu s najpoznatijim istarskim hotelskim lancima, marketing, inspiracija na lokalnim velikanima poput Adamića, ali i svjetskim uzorima kao što su to osnivači Googlea. Stručna mišljenja su mi pomogla, ali nikada nisam odustao od svoje vizije. Danas radimo skupa i gradimo jednu novu, samoodrživu i atraktivnu priču. Na poduzetničkom putu svakodnevno dolazi i do pobjeda i do poraza, ali na kraju dana ona bilanca koja mora štimati je bilanca pobjeda, kazao je Tomislav Kovač, vlasnik Dbloxa.

U “Ćakule” su se rado uključili i pojedinci iz publike te u opuštenoj i atmosferi koja nadahnjuje iznijeli svoje ideje za poduzetništvo poput brodskog poda od tikovine ili interaktive slikovnice o Opatiji. Sudionici panela svaku su pažljivo saslušali, prokomentirali te na licu mjesta nadogradili vlastitim savjetima.

Osim toga, panelisti su za kraj dobili zadatak da na licu mjesta izvedu hipotetski postavljen sastanak na kojem je bilo potrebno predstavnike lokalne administracije uvjeriti u odličan proizvod sastavljen od djelatnosti kojima se bave gosti panela. Aestusova je konzultantica Anić tako preuzela inicijativu i poput pravog managera prodaje iznijela nekoliko razloga zbog kojih bi kamp izgrađen EU sredstvima, a proizvodima Dbloxa i Infinty Luxuryja bile pun pogodak za zamišljenog investitora i administraciju:

Imamo dva sjajna proizvoda od hrvatskih materijala kojima možemo izgraditi eko kamp za klijente s većim mogućnostima, a uz to ne bismo ovisili o trajanju sezone, uklopili bismo se u europsku zelenu strategiju, a k tome bismo ga financirali Eu sredstvima. Sigurna sam da bi to bio autohtoni hrvatski proizvod koji bi se mogao čak – i izvoziti, kazala je između ostaloga Anić izazvavši veliki pljesak u publici.

Poduzetničke ćakule nastavljaju se za dva tjedna a javnost će biti obaviještena na mrežnim stranicama Hubbazije.

Što su Poduzetničke ćakule?

U Opatiji je prošle godine otvoren poduzetnički inkubator HUBBAZIA – Centar  za inovacije u turizmu. Radi se o novouređenom i moderno opremljenom prostoru koji u sklopu svojega programa nudi kvalitetne edukacije i program realiziranja poslovnih turističkih ideja.

Uz programe edukacija i radionica, dio programa su i eventi posvećeni spajanju poduzetnika, širenju mreže poduzetnika, obrtnika i studenata te izgradnji kvalitetne poduzetničke klime u gradu Opatiji, ali i okolici. Poduzetničke Ćakule će kroz 15 panela okupiti sve zainteresirane buduće i sadašnje poduzetnike, ali i sve one koje interesiraju poduzetničke teme kao što su: kako se odvažiti na poduzetništvo, kako razmišljati o vlastitom proizvodu ili usluzi u kontekstu razvoja opatijskog turizma, kako surađivati s jedinicama lokalne samouprave, kako se nositi s poteškoćama na poduzetničkom putu, a posebno – je li poduzetništvo previše zahtjevno, odnosno gdje i u čemu pronaći motivaciju za pokretanje vlastitog posla.

Cilj Poduzetničkih ćakula je pokrenuti poduzetnički impuls grada Opatije. To se namjerava u sklopu ovog  projekta učiniti kroz povezivanje mladih ili zainteresiranih za poduzetništvo s iskustvima postojećih poduzetnika različitih branši s našeg područja, zatim motiviranjem mladih i/ili zainteresiranih na pokretanje vlastitog biznisa – demistificiranjem poduzetništva, te međusobnom suradnjom poduzetnika, umrežavanjem, dijeljenjem iskustava, spajanjem jedinice lokalne samouprave i stanovništva na općoj razini podizanja cjelokupnog turističkog proizvoda destinacije.

Exit mobile version