URBANO TURISTIČKO ODREDIŠTE

Video |U Rijeci oboreni turistički rekordi! Turista više nego ikad prije, rekordne rezultate bilježe i hoteli

Idi na originalni članak

Rijeka se iz godine u godinu sve više razvija kao urbano turističko odredište. Više u videoprilogu!

Oglas

Turistička sezona u Rijeci oborila je rekorde. Turista ima više nego ikada prije.

“Vrlo je živahan grad. Mnogo ljudi je ovdje, ima izlaz na more. Sviđa mi se luka i ima simpatičnu atmosferu.”, kaže jedan strani turist.

“Grad je vrlo lijep. Možete naći planine i more na istom mjestu. Nevjerovatno je.”, komentira drugi.

Najbrojniji su turisti iz Austrije, Njemačke i Italije, donosi Kanal Ri.

“Ova sezona je bila stvarno odlična. Čak i iznad očekivanja. U gradskim hotelima bilježimo iznimno dobru popunjenost. U hotelima više kategorije skoro 100%.”, kaže Damir Balenović, direktor prodaje i marketinga grupacije hotela

Odličnu popunjenost imaju i privatni iznajmljivači

“U proteklih nekoliko godina naši prijatelji iznajmljivači su naravno poboljšali svoje kapacitete, povećali svoje kapacitete, unaprijedili svoju promidžbu kroz razne kanale i to se odrazilo i u turističkom prometu.”, kaže Dominik Damiš, voditelj marketinga Turističke zajednice grada Rijeke.

Rijeka se iz godine u godinu sve više razvija kao urbano turističko odredište. Rekordne rezultate bilježe i hoteli.

“Turizam u Rijeci se razvija itekako na bolje. To pokazuju brojke, ukupne brojke dolazaka i noćenja u Rijeci koji rastu vrlo brzo. Isto tako kod nas u hotelima, tako da kako se širi ponuda, tako može doći više gosti u Rijeku i u naše hotele.”, dodaje Balenović.

Turisti koji posjete Rijeku, u prosjeku ostaju 3 dana što je duži boravak nego prethodnih godina.

“Vidi se tendencija da zapravo gosti žele više se zadržati u Rijeci i upoznati Rijeku, upoznati njene sadržaje, ljude, običaje pa i prekrasne plaže tijekom ljeta. Tako da taj trend se povećava”, kaže
direktor prodaje i marketinga grupacije hotela

Turiste je u Rijeku privukao i bogat ovogodišnji program

“Naravno, možemo istaknuti odmah na početku Riječki karneval koji se ove godine održao nažalost u 6. mjesecu. Odnosno u lipnju, koji se pokazao kao pun pogodak. Kada govorimo o drugim događanjima, to je počelo već u proljeće s brojnim gastronomskim događanjima, kulturnim događanjima…”, kaže voditelj marketinga Turističke zajednice grada Rijeke.

Rijeka je do sada ostvarila 20 posto više turističkog prometa u odnosnu na 2019. godinu.

Više u videoprilogu!

Exit mobile version