JOŠ JEDAN "TEŠKAŠ"

U Rijeku iz Kine stiže APL Gwangjang, najveći brod Ocean Alliancea do sada na Brajdici

Idi na originalni članak

Ocean Alliance jedan je od tri velika svjetska saveza pomorskih kontejnerskih prijevoznika

Oglas

2M je drugi, a The Alliance treći. Prva dva dolaze u Rijeku direktnim ticanjima brodova matica na tjednoj bazi, piše portal Brodovi u Rijeci.

I dok je 2M savez u svibnju prošle godine u Rijeku počeo dolaziti brodovima kapaciteta 15.200 TEU, Ocean Alliance nekih bitnih promjena nije imao, zadržavši kapacitet brodova na oko 6.000 TEU te dužinu 280-300 metara.

U svibnju ove godine iz rotacije luka servisa AEM6 izbačena je Venecija, čime se omogućilo povećanje kapaciteta. Trenutno, još uvijek su u rotaciji brodovi dužine 280-300 metara, ali u najavu je ušao i jedan većih dimenzija, piše Bur.

Kontejnerski brod “APL Gwangjang” uvodi se u rotaciju servisa početkom lipnja s polaskom iz Shanghaia, a prema najavi u Rijeku treba stići 8. srpnja, kada će sa svojih 349 metara dužine i kapacitetom od 10.106 TEU postati najveći brod ovog saveza koji je do sada stizao u Rijeku.

Time će s “trona” skinuti brod “CMA CGM Rigoletto” (349 metara, 9.400 TEU) koji je u Rijeci bio samo jednom, i to 11. srpnja 2018.

“APL Gwangjang” izgrađen je 2011. godine u HHI brodogradilištu u Južnoj Koreji, a plovi pod zastavom Singapura.

Osim njega, u najavi Ocean Alliance nema za sada sličnih brodova, a isti brod Rijeci se vraća ponovno u rujnu.

Iako će biti najveći kapacitetom do sada od ovog saveza, neće biti najveći ni kapacitetom ni dužinom ikada na Brajdici, jer su to još uvijek brodovi 2M saveza, kapacitetom aktualna H-klasa Maerska i MSC brodovi od 15.200 TEU te dužinom također Maerskovi (G-klasa) i MSC-ovi kontejneraši koji su u Rijeku dolazili u razdoblju 2015. do 2016. godine, a čija je dužina bila 367 metara.

Po završetku radova na produbljenju mora uz stari dio terminala na Brajdici, stvorit će se uvjeti za dodatno povećanje kapaciteta i dužine brodova, piše Bur.

Exit mobile version