Listopad 2017. u riječkoj je Operi bio u znaku „La Bohème”, a studeni će započeti „Wertherom”. Reprize iznimno hvaljenog Massenetovog „Werthera” možete gledati u subotu 4. studenog u 18 sati i u ponedjeljak 6. studenog 2017. u 19 sati
Očekuju vas posljednje dvije reprize jedne od najljepših francuskih i uopće najpoznatijih kasno-romantičkih opera, nastale prema slavnom Goetheovom romanu. S fokusom na snažnoj glazbi i kompleksnim odnosima među likovima, u intenzivnoj interakciji pjevačkih i glumačkih dosega mlade solističke podjele, bez suvišne scenografije, opera je već oduševila brojnu publiku prošle sezone.
Ovim dvjema izvedbama dirigirat će maestro Matija Fortuna.
U glavnim ulogama uzbudljiv je scenski par, mladi solisti Ivana Srbljan kao Charlotte i Aljaž Farasin kao Werther! Kako i sami kažu, rastu zajedno na sceni, pa će tako i njihove uloge Charlotte zarobljene u dužnostima te ranjivog i impulzivnog Werthera nesumnjivo biti zrelije.
Albert je Dario Bercich, Sophie je Vanja Zelčić, Upravitelj je Slavko Sekulić, Schmidt je Sergej Kiselev, Johann je Robert Kolar, Brühlmann Davor Lešić, Kätchen je Morana Pleše, a u ulogama Upraviteljeve djece pjevat će Roko Jović, Domagoj Gunarić, Sergej Božić, Domagoj Stanišić, Anna Lukanec i Lucija Pedić.
U libretu Edouarda Blaua i Paula Millieta prema Goetheovom remek-djelu, zaljubljeni Werther žudi za Charlotte, neodoljivim ženskim idealom, ali ona je majci na samrti obećala da će se vjenčati s Albertom. Werther i dalje ustrajava, ali nesretno udana Charlotte šalje ga daleko od sebe. Werther ju posluša i odlazi na put, sve do Božića… Obećani zavjet ili ispunjenje strastvene žudnje?
Obje operne sezone, i ovogodišnju kao i onu prošlogodišnju, otvorile su premijere opernih predstava u režiji legendarnog Fabrizia Melana. Osim važnih koraka u Operi, uz ove su predstave vezani i važni koraci uz obnovu samog Kazališta – prošle sezone novi crveni tepih i obnovljene stolice u parteru, a ove sezone novi crveni zastor.
Fabrizio Melano važna je osobnost međunarodne operne scene s iskustvom rada u vodećim opernim kućama diljem svijeta. Redatelj koji nije pobornik pomodnosti u operi gdje vizualno nadjačava glazbeno već obrnuto, koji zna kod opernih pjevača postići sve ono što ima glumac pjevač pa i mnogo više, o čemu svjedoče i što pokazuju solisti ovih dviju opera. Melano potpisuje opere koje bude snažne emocije i u solistima i u publici, sve to u klasičnoj režiji s modernim detaljima i naglaskom na emotivnoj priči i sjajnim solistima.
Fabrizio Melano je ujedno i scenograf opere koju je u potpunosti rasteretio raskošnog dekora i usmjerio režiju na psihološki složene odnose glavnih likova. Kostimografkinja je Manuela Paladin Šabanović, oblikovatelj svjetla je Dalibor Fugošić, asistentica scenografa je Carry-Lee Hent, zborovoditeljica je Nicoletta Olivieri, dječji zbor pripremila je Doris Kovačić, koncertni je majstor Romeo Drucker.
Opera, uz titlove na hrvatskom jeziku, traje oko dva i pol sata, a izvodi se s dvije pauze.