WINERI 2019: Veliki 3. Međunarodni eno-gastro festival ispunio sva očekivanja – i više od toga!

Idi na originalni članak

WineRi postao mjesto promocije i okupljanja hrvatske eno – gastro scene na Kvarneru, s naglaskom na autohtonim kvarnerskim vinskim sortama Žlahtini, Jarboli i Belici

Oglas

Od 8. do 9. ožujka u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka (Guvernerova palača) na 3. međunarodnom eno – gastro festivalu WineRi 2019. okupilo se 69 izlagača vina, rakije i likera, sira i suhomesnatih proizvoda, tartufa i čokolade i proizvoda od drva za vino.

Između ostalog okupili su se i gotovo svi proizvođači autohtonih sorti Kvarnera kao svojevrstan En primeur Žlahtine, Jarbole i Kastafske belice. Sloga ovogodišnjeg festivala bio je „Trs je naš“.

Organizator festivala je marketinška agencija aha marketing d.o.o. iz Selca, a suorganizator Centar za brdsko planinsku poljoprivredu Primorsko – goranske županije, odnosno Kašetica primorsko – goranska – centar autohtonih proizvoda Primorsko – goranske županije. Vinski kum festivala bio je Časlav Matijević, sudionik finalnog dijela natjecanja Hrvatski MasterChef.

8 stručnih radionica

U sklopu festivala održano je 8 stručnih radionica, a predstavljeni su i UNESCOm zaštićeni Zvončari, odnosno Grobnički dondolaši, te Bakarski baškot.

Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j’ to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine su privukle podosta zainteresiranih sudionika jer su ih vodili redom iskusni stručnjaci i sommelieri Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Aron Smesny, Jelena Bulum, Marija Vukelić, Ivica Dobrinčić i Ivanka Rosati.

Neke su stručne radionice proizašle iz suradnje riječkog WineRia sa festivalima WineOs, Salon pjenušavih vina Zagreb i Pink day Zagreb kako bi se kvarnerske autohtone sorte i vina predstavile široj publici u suradnji s brandom „Kašetica primorsko – goranska“.

Tako je na ovogodišnjem WineOsu, koji je održan u siječnju u Osijeku, održana radionica „Vinski Indiana Jones“ na kojoj je vinar Ivica Dobrinčić iz vinarije Šipun predstavio autohtone sorte Žlahtinu, Sansigot i Trojšćinu te svoja dostignuća na obnavljanju nasada tih autohtonih sorti.

Kako bi se pjenušci Primorsko – goranske županije predstavili zagrebačkoj općoj i stručnoj javnosti održat će se radionica „Pjenušavi Kvarner“ u Zagrebu u suradnji sa Salonom pjenušavih vina, a kako bi se predstavili Rozei, u sklopu ovogodišnjeg Pink daya 30. ožujka će se održati radionica „Rosei Istre i Kvarnera“ kako bi se šira javnost upoznala s kvarnerskim rozeima.

Donacija pazinskoj udruzi Hoću – mogu

Festival, kao i prošla dva, imao je humanitarni karakter te će se 2000,00 kuna donirati pazinskoj udruzi Hoću – mogu za rad s djecom s posebnim potrebama koristeći vojta terapiju. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studenstskom praksom, PAR inkubatorom.

Više posjetitelja, novinara i ugostitelja koji su ove godine posjetili WineRi, u odnosu na prošlu godinu, daje organizatorima vjetar u leđa i potvrdu o potrebi održavanja ovakvog festivala u Gradu Rijeci i na Kvarneru, odnosno kako su ga novinari nazvali, postaje svojevrsna „oda mediteranskom načinu života“ i „enološko događanje vrhunske elegancije“.

Ove su godine sve pripadnice ljepšega spola kao obilježavanje 8. marta – Međunarodnog dana žena dobile crvenu ružu.

Organizatori koriste priliku zahvaliti prvenstveno svim izlagačima, posjetiteljima, pokroviteljima i sponzorima što su prepoznali WineRi kao festival koji treba podržati.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su kako je već spomenuto WineOs Osijek, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, ali i Vino s okusom soli Crikvenica, Zadar Wine Weekend i Grand Tasteing Beograd. Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga Graševina Croatica, Udruga WOW i Udruga AHA.

Pokrovitelji festivala su Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat. Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na samom festivalu promovirati brandove „Izvorno hrvatsko“ i „Hrvatska kvaliteta“. Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, La voce del popolo, Gastronaut.hr, vino.rs, svijetvina.hr, GetReport, fiuman.hr, rijecan.in, torpedo.media, crikva.hr.

Sir festivala bio je Dukat, voda festivala Jana i Jamnica, dizajner festivala OrdinacijaZaFascinacija, agencija partner MaOri, auto festivala Opel PSC Primorje, hotel festivala Jadran hoteli Rijeka i botel Marina, vinogradarska oprema festivala PVC stupovi trople pvc i ugostitelji partneri Curo doo iz Novog Vinodolskog i klub Bačva iz Rijeke.

Exit mobile version