BOJKOT U TIJEKU

Video |Centar za edukaciju potrošača: ‘Trgovine imaju lažna sniženja. To je zavaravajuća poslovna praksa’

Idi na originalni članak

Unatoč tome što je interes građana za bojkot trgovačkih centara ovog petka bio slabiji nego ranije, akcija i dalje traje. Prema podacima Porezne uprave, odaziv građana je nešto manji, no potrošači i dalje šalju jasnu poruku – cijene u trgovinama su previsoke.

Oglas

“Možda su se potrošači malo umorili, a možda je razlog i početak mjeseca kada je uobičajeno povećana potrošnja. No, ono što je važno jest da nisu odustali. I dalje se drže bojkota i time pokazuju da cijene prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj nisu realne”, istaknula je Tanja Popović Filipović, predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača, u razgovoru za RTL Danas.

Iako su trgovci i Vlada svjesni nezadovoljstva građana, konkretne reakcije još uvijek izostaju.

“Vidimo neka sniženja, ali riječ je uglavnom o zavaravajućoj poslovnoj praksi kojom se potrošače pokušava privući u trgovine. Takvo ponašanje nije samo nepoželjno, već i zakonski kažnjivo. Danas su donesene mjere zaštite za još 40 proizvoda, ali bez nadzora i provedbe, te mjere ostaju samo mrtvo slovo na papiru”, upozorava Popović Filipović.

Cijene u trgovinama i dalje su visoke, a potrošači očekuju konkretna sniženja, a ne prividne akcije.

“Trgovci su možda računali na to da će bojkot oslabjeti, ali potrošači nisu odustali. Potrebno je stvarno sniženje cijena, a ne marketinške trikove koji i dalje vrijeđaju potrošače”, poručuje.

Za kraj, potrošačima šalje jasnu poruku – nastavite se boriti, piše Net.hr.

“Glas građana posljednjih tjedana jasno se čuje. Prvi put svjedočimo protestnom konzumerizmu u Hrvatskoj – potrošači više ne prihvaćaju nametnute cijene, već jasno poručuju: dosta je. Vjerujem da će i trgovci to na kraju shvatiti”, zaključila je Popović Filipović.

Exit mobile version