PALE CIJENE

Video |Hrvati navalili na šoping centre. Evo gdje je najveća potrošnja! A što je s online prodajom?

Idi na originalni članak

Nova prilika da se za manje kupi više! Počelo je ljetno sniženje koje će trajati do rujna. Popusti se uglavnom kreću od 20 do 50 posto, a dobar dio prometa preselio se na internet pa se zbog velike navale nekim web shopovima nije moglo ni pristupiti

Oglas

Stiglo je vrijeme kada je teško ući u neki šoping centar, a izaći praznih ruku – pa makar ništa ne trebali. Pad cijena najviše se vidi na odjeći i obući, , piše Danas.hr.

“Račun je bio 120 eura i uštedjela sam nekih 50-60 eura. Zadovoljna sam, iako nisam još probala, to trebam doma”, kaže Kristina iz Zagreba.

Karlo iz Zagreba kaže: “Moglo je biti i malo više popusta, ali dobro je. Dok ima popusta, dobro je”.

“Ako je nešto kvalitetno isplati se, ali obično se daje roba koja ne ide”, kaže Ingrid iz Zagreba.

U većini trgovina popusti su do 20 posto, sredinom srpnja može se očekivati dodatno sniženje, a krajem kolovoza bi moglo dosegnuti i 70 posto. Stoga se prava shopping groznica tek očekuje.

“Pogotovo je zanimljivo da je potrošnja povećana u Slavoniji i Varaždinskoj županiji i općenito u kontinentalnoj Hrvatskoj, dok na moru za sad ne vidimo da turisti ostavljaju novac u našim trgovinama. I još nešto što je zanimljivo, puno više se kupuju artikli koji imaju puno niže cijene”, ističe dopredsjednica Udruge trgovine i logistike Ana Babić.

I to uglavnom artikli preko interneta. “Ne znam, ja uglavnom više u trgovine i ne idem, uglavnom kupujem preko interneta jer su tamo bolja sniženja”, kaže Teo iz Zagreba.

Zbog velike navale nekim se web shopovima nije moglo ni pristupiti. Porast prometa vidljiv je i u pošti, koji je u odnosu na lani veći 20 posto.

“Danas već radimo sa 70 do 80 tisuća paketa svaki dan, do prije desetak godina to je bila znanstvena fantastika, a kad uđemo u zimsku sezonu to ide i preko 100 tisuća”, napominje glasnogovornik Hrvatske pošte Krešimir Domjančić.

Svaki treći građanin Hrvatske redovito kupuje online, a u toj kupnji ni malo ne vrijedi ona strpljen–spašen pa se puno toga i vrati. No, problem nastaje kad svoja prava kupci zlorabe.

“Neki kupci mrtvo-hladno u naše trgovine vraćaju nošene artikle, ne vraćaju ih da bi ih reklamirali nego eto – kao ipak mi se ne sviđa i vraćam ga jer imam pravo na to. I onda vam to u pravilu ide ili na uništavanje ili na klasičnu sanaciju robe s greškom, mi to koristiti više ne možemo”, napominje Babić.

Trgovcima se u takvim slučajevima pravna bitka s kupcima ne isplati jer, da bi došli do naplate, moraju pokrenuti sudski postupak. Nije to jedini slučaj kada potrošači zlorabe zakon, kažu u potrošačkim udrugama.

“Potrošači, primjerice, kupe robu za 50 eura i vi imate rok da ju vratite 14 dana i u međuvremenu se ta cijena snizi na 12 eura i vi možete tu robu vratiti i kupiti je za 12 eura, to je isto neka vrsta zlouporabe, ali je dopuštena”, kaže odvjetnica Dijana Kladar.

Veliki crveni natpisi s popustima tek su krenuli i trajat će idućih 60 dana, piše Danas.hr.

Exit mobile version