ŽVAKAĆE GUME, ČOKOLADICE...

Video |Hrvati se u krizi odrekli slatkiša s blagajne? Zbog visokih cijena čak 70 posto potrošača manje impulzivno kupuje

Idi na originalni članak

‘Trgovci to i stavljaju tako da nas navuku, zato se i zove impulzivna kupnja’

Oglas

S rastom cijena – mijenjaju se potrošačke navike. Sada imamo i konkretne brojke – 70 posto kupaca kupuje manje takozvanih impulzivnih proizvoda, odnosno slatkiša i drugih stvari uz blagajnu. Građani ogorčeni zbog silnih odricanja. Traže da rast cijena prati i rast plaća pa da se mogu vratiti starim dobrim navikama.

U trgovine planski ide sve više građana. Pa za slatkišima uz blagajnu ne posežu kao prije., pišu RTL Vijesti.

Impulzivno kupuje oko 40 posto potrošača. Od toga najviše žvakaće gume, 46 posto i čokoladice – 32 posto. Tek onda kao najčešći izbor s oko 9 posto slijede bomboni, pa vlažne maramice, a tek onda građani posežu za slanim grickalicama.

Ana Knežević, predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača ističe: “Trgovci to i stavljaju tako da nas navuku, zato se i zove impulzivna kupnja, da kupimo ono što nismo namjeravali – ali ljudi se više na to ne obaziru jer je bitnije da ima za kruh i mlijeko i sve ostalo, a ovo mu je zadnja briga”.

Pa manje impulzivnih proizvoda sada kupuje čak 70 posto potrošača. Jer zbog visokih cijena primorani su štedjeti.

Riječanka Branka Čančarević ističe: “Katastrofa! Sve je išlo gore, a mirovine, plaće – nemam riječi. Nemam riječi stvarno, ja sam baš razočarana”.

Sugrađanin Milan Bauk dodaje: “Jedem ono što si mogu priuštiti. Prije sam mogao puno više toga, sada sam dosta toga uskratio”.

Josipa Komljenović govori: “Velik je porast cijena, cijene su išle gore od 10 do 30 posto. I nema drugog načina nego kupiti to što se nudi, ali onda moramo gledati da su nam i plaće veće, što najčešće nije slučaj”.

Uz silna poskupljenja, građanima je teško postalo izdvojiti za osnovne namirnice, pa se žvake i slatkiši za neke pokazuju kao pravi luksuz.

Exit mobile version