OČITOVANJE

Jadrolinija o sustavu sigurnosti nakon ponovnog pada rampe na trajektu: ‘Nisu pronađeni značajni nedostaci’

Idi na originalni članak

Oglas

Detaljnije su opisali i što se dogodilo na brodu ‘Supetar’ na kojem je također pala rampa

Nakon što je RTL doznao da je u srijedu pala rampa na trajektu “Supetar” tijekom pristajanja u luku Brestova, danas iz Jadrolinije odgovaraju na njihov upit i donose detalje što se točno dogodilo.

“Došlo je do tehničkog problema oko rukovanja hidrauličkim sustavom broda. Na brodu je bilo 10 putnika i 6 automobila te su svi iskrcani u skladu s redovnom procedurom, bez ugroze sigurnosti ili materijalne štete. Brod Supetar će tijekom današnjeg dana isploviti do brodogradilišta u Kraljevici gdje će se otkloniti kvar uzrokovan nepravilnim rukovanjem hidraulikom broda. Državna linija Brestova – Porozina uspostavljena je brodom Bol jutros u 9 sati”, naveli su iz Jadrolinije. Inače, riječ je o brodu koji plovi na redovnoj državnoj liniji Brestova-Porozina.

Komentirali su i nacrt izvješća istrage koji je procurio u medije i prema kojem se odgovornost za tragediju na Malom Lošinju, kada je također pala rampa na trajektu “Lastovo” i kada su tri pomorca poginula.

“Vezano za nacrt izvješća istrage, u rujnu 2024. godine provedene su dvije dodatne vanjske prosudbe Sustava upravljanja sigurnošću (SUS odnosno engl. ISM-a) od strane klasifikacijskog društva – HRB-a uz nazočnost predstavnika Ministarstva mora, prometa i infrastrukture (Uprava za sigurnost plovidbe) i Lučke kapetanije Rijeka gdje nisu pronađeni značajni nedostaci provođenja SUS-a u glavnom ureda Društva u Rijeci te na brodu ‘Lastovo’. Sustav upravljanja sigurnošću uveden je u 1996. godine te se svake godine od strane klasifikacijskog društva HRB-a, ovlaštenog od strane državne administracije, provode vanjske prosudbe odnosno auditi u svrhu provjere implementacije i učinkovitosti primjene SUS-a”, stoji u odgovoru Jadrolinije za RTL.

Exit mobile version