Prijenos sučeljavanja kandidata za predsjednika Republike Hrvatske kojeg je Hrvatska radiotelevizija jučer izravno prenosila bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, pokazuju podaci o gledanosti tvrtke “All eyes on screens” (bivši AdScanner), prenosi HRT.
Sučeljavanje je pratilo 21,07 posto AMR-a (Average Minute Rating ili prosječan broj kućanstava koji su vidjeli specifični programski sadržaj), što ga čini najgledanijim od svih promatranih sadržaja koliko ih je obuhvatilo istraživanje o gledanosti.
Također, prijenos sučeljavanja ostvario je i izuzetno visok udio u gledanosti (SHR) od 44,48 posto, što znači da ga je gledalo blizu polovice svih onih koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.
“HRT kao javni servis organizirao je jedino sučeljavanje kandidata uoči drugog kruga izbora koji se održavaju u nedjelju 12. siječnja, a voditelji su bili Zrinka Grancarić i Branko Nađvinski.
Među pet najgledanijih sadržaja tijekom jučerašnjeg dana bio je i središnji Dnevnik HTV-a kojega je gledalo 9,9 posto AMR-a, uz SHR od 24,23 posto.
Prijenos sučeljavanja pratio se također i preko HRT-ovih nelinearnih kanala pa je tako prijenos putem HRT-ova YouTube kanala imao više od 167.000 pregleda, kao i 1800 likeova i 1400 komentara te je prvi na trendingu”, stoji u priopćenju HRT-a, prenosi Index.