Tijekom travnja u Hrvatskoj je prodano 3.746 novih putničkih automobila, što je 280 komada ili osam posto više nego u ožujku, pokazuju podaci koje je na temelju MUP-ove evidencije registracija prikupila agencija Promocija Plus.
Oporavak tržišta na mjesečnoj razini ne prati i porast prodaje u odnosu na prošlogodišnji travanj, u odnosu na koji je u četvrtom ovogodišnjem mjesecu prodano 919 automobila ili 19,7 posto manje.
To je prvi međugodišnji pad prodaje novih automobila u Hrvatskoj ove godine, što ne čudi s obzirom da je prodaja u lanjskom travnju bila pod utjecajem značajne isporuke za državi sektor.
Pad u travnju na godišnjoj razini odrazio se i na kumulativne podatke koji pokazuju da je tržište novih automobila u Hrvatskoj u prva četiri mjeseca ove u odnosu na isto lanjsko razdoblje palo za 1,2 posto. Naime, od početka godine do kraja travnja u Hrvatskoj je prodano to jest registrirano 11.850 novih putničkih automobila, a u istom razdoblju prošle godine 11.994.
Najprodavanija automobilska marka u Hrvatskoj u prva četiri mjeseca je Volkswagen s 1.963 prodana automobila i tržišnim udjelom od 16,5 posto.
Na drugom mjestu je Opel s 1.314 automobila i udjelom na tržištu od 11,1 posto, a treća je Škoda s 1.236 automobila i udjelom od 10,4 posto.
Na četvrto mjesto probila se Dacia s 951 automobilom, a slijede Renault, Peugeot, Citroen, Kia, Audi, Ford itd.
Volkswagen Golf na čelu je poretka u prodaji po modelima, ispred Škode Octavie, Opela Astre, Dacie Sandero i Opela Corse.