Do izbora je ostalo svega pet dana. Druga runda – dodatni trošak.
Za Dragana Primoraca sveukupno – četiri puta veći od onog Zorana Milanovića. Tako je do kraja prošlog tjedna Dragan Primorac u kampanji potrošio 854.000 eura, a Zoran Milanović 215.000 eura. Primorac je spomenute troškove napravio u razdoblju od rujna, Milanović od studenoga – pa do 3. siječnja ove godine. Dok iz izbornog stožera Zorana Milanovića o troškovima kampanje nisu htjeli – iz stožera protukandidata poručuju najviše je potrošeno na medijsku promidžbu. Što se donacija tiče Zoran Milanović je u dosadašnjoj kampanji prijavio 15 donacija u ukupnom iznosu od oko 15 tisuća eura, a Dragan Primorac 637 donacija vrijednih više od 387 tisuća eura. Najveći donatori Primorčeve kampanje su tvrtke Radnik grupe. Kompanija u vlasništvu Mirka Habijanca od ranije je poznata i po tome što je od vlade dobila novac za obnovu privatnog hotela. Milanoviću su i dalje najveći donatori mladi SPD-ovac iz Njemačke Kristijan Bodrožić te Stefan Vlahović, počasni konzul Hrvatske u Kalinjingradu u Rusiji. Svaki je donirao maksimalan pojedinačni iznos od 3981 eura. Više pogledajte u video prilogu RTL-a kojeg prenosi Danas.hr.