Splitska banka spaja se s OTP-om: Prvog vikenda u prosincu poslovnice nekoliko dana neće raditi

Idi na originalni članak

Za desetak dana dogodit će se konačno spajanje dvije velike banke

Oglas

Mađarska OTP banka, podsjetimo, još je u svibnju ove godine stekla stopostotni udio u Splitskoj banci, a njihovo konačno spajanje dogodit će se 1. prosinca.

S obzirom na to da početkom prosinca zbog pripajanja neće raditi poslovnice banke, neki su građani vrlo zabrinuti, ali Silvija Bareša, direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, ističe da nema razloga za brigu i da poslovnice praktički neće raditi samo dva radna dana zbog pripajanja. Također, uvjerava i da su poduzeli sve moguće da ova tranzicija prođe što ‘bezbolnije’ za mnogobrojne korisnike njihovih usluga.

Konkretno, u razdoblju od petka 30. studenoga od 14 sati pa do utorka 4. prosinca, sadašnje poslovnice Splitske banke bit će zatvorene za rad s klijentima, a poslovnice OTP banke bit će zatvorene od subote, 1. prosinca, do utorka, 4. prosinca, kada nastavljaju sa svojim uobičajenim radom i u istom tom razdoblju klijenti neće moći obavljati transakcije preko telefonskog, internetskog i mobilnog bankarstva, objasnili su Slobodnoj Dalmaciji u Splitskoj banci.

„Sadašnje poslovnice Splitske banke neće raditi dva dana, a u petak, 30. studenoga, rade skraćeno. Poslovnice OTP banke također neće raditi dva dana, ali u petak, 30. studenog, rade puno radno vrijeme. Sve kartice obje banke će se moći koristiti za vrijeme cijelog tog perioda, a podizanje gotovine debitnim karticama je omogućeno na svim bankomatima na području Hrvatske bez ikakve naknade“, pojasnila je Bareša.

Navodi pritom da su početkom ovoga tjedna počeli s detaljnim informiranjem svih klijenata Splitske i OTP banke o radu za vrijeme finalnog procesa pripajanja Splitske OTP banci, zakazanog za prvi vikend u prosincu. Ističe da su svjesni kako njihovi klijenti tijekom tog vikenda neće biti u mogućnosti uživati uobičajenu razinu usluge, ali vjeruju da će dodatnim pogodnostima i unaprijed odaslanim obavijestima različitim komunikacijskim kanalima umanjiti bilo kakve moguće neugodnosti.

„Radi se o najvećoj integraciji dviju banaka ikada provedenoj u Hrvatskoj i u pitanju je jako opsežan proces koji iziskuje korištenje različitih resursa. Rezultat će biti formiranje četvrte banke na području Hrvatske, koja će imati svoje sjedište u Dalmaciji te dominantni položaj na cijeloj obali i prisutnost u svim regijama Hrvatske, s više od 11 posto tržišnog udjela“, istaknula je Bareša, direktorica Ureda uprave i komunikacija Splitske banke, koja će ubuduće isti taj posao raditi u ime cijele OTP banke, koja će imati više od 130 poslovnica i 400 bankomata te više od pola milijuna aktivnih klijenata.

Tijekom proteklog perioda svim našim klijentima smo pisanim putem dostavili informacije o svim proizvodima banke i eventualnim promjenama koje se tiču njih osobno. Informacija je dostupna ili će uskoro biti na internetskoj stranici Splitske i OTP banke, na društvenim mrežama OTP i Splitske banke, na svim poslovnicama obje banke u obliku plakata, u oglasima koji će biti objavljeni upravo u Slobodnoj Dalmaciji kao najčitanijim dnevnim novinama u Dalmaciji, kao domicilnoj regiji obje banke, na radiju te na portalima, naglasila je Bareša.

Besplatni info telefon: kontakt centar će raditi do 22 sata

Za vrijeme integracijskog vikenda kontakt centar će svaki dan, uključujući i nedjelju, biti na raspolaganju svim našim klijentima od 8 do 22 sata, naglasila je Bareša i uputila korisnike Splitske banke da im se za sve dodatne informacije obrate na besplatni info telefon 0800 210 021 ili mailom na info@splitskabanka.hr, dok su klijentima OTP banke dodatna pojašnjenja dostupna na info telefon 072 201 555 ili na mail adresu info@otpbanka.hr.

Bit će promjena i u nekim karticama

Pitanje koje muči neke jest i hoće li klijenti Splitske banke moći i nadalje koristiti iste kartice dok im ne istekne rok valjanosti, bez obzira što na njima piše da su izdane od te novčarske kuće.

Nije problem u imenu Splitske banke na karticama, nego obilježjima Societe Generale grupe koje smo dužni promijeniti najkasnije do kraja prvog kvartala 2019. godine, sukladno ugovoru s SG grupom, objasnila je Bareša.

Svi klijenti kojima takve kartice ne ističu do 31. ožujka 2019. bit će obaviješteni o promjeni kartice i istu će primiti na kućnu adresu, sukladno uobičajenoj proceduri reizdavanja kartice. Dodatno, zbog promjene IBAN-a banke u zakonskoj smo obvezi promijeniti sve debitne kartice sa starim IBAN-om tijekom 2019. godine. Ostale kartice ostaju u korištenju do njihova isteka. Također, koristimo priliku naglasiti da će se sve reizdane kartice nakon 1. prosinca 2018. godine dodatno moći aktivirati, osim preko kontakt centra i poslovnica, i na svim bankomatima buduće integrirane OTP banke, zaključila je Bareša.
Vijesti.hr
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell

Exit mobile version