TURISTI SE OSJEĆAJU PREVARENO

Za 100 eura tek 610 kuna! Sve je više pritužbi na “žute” mjenjačnice: ‘Loša reklama za turizam i Hrvatsku’

Idi na originalni članak
Foto: Ilustracija

Ako pažljivo ne čitate mala slova, možete ostati zakinuti za čak 1000 kuna

Oglas

Više u VIDEOPRILOGU:

Na adresu Turističke zajednice grada Rovinja od početka lipnja stižu brojne pritužbe turista na tečaj pojedinih mjenjačnica. Neki tvrde da su za 100 eura dobili tek 610 kuna.

Kako se radi o tvrtki koja ima poslovnice diljem hrvatske obale, slične priče stižu i iz drugih turističkih središta. Iako praksa nije nezakonita, brojni se turisti osjećaju prevarenima i turistički djelatnici tvrde kako se time ruši kredibilitet cjelokupnog hrvatskog turizma.

Sve je više pritužbi turista koji su za svoje eure dobili daleko manje kuna od očekivanog.

“Bila bih vrlo ljuta i mislim da nije u redu da se ovakve stvari rade”, rekla je Sophie iz Njemačke.

“Loša je to reklama za cjelokupni turizam i za cijelu Hrvatsku”, izjavio je Leo iz Njemačke.

Misle to i sami Rovinjani: dok se svi trude u teškim vremenima ponuditi gostima najbolje što imaju, neki bezobzirno iskorištavaju njihovu nepažnju.

“Najgore što gost ispašta u svemu tome, a na kraju i mi kao ugostitelji isto”, poručio je Joško Radovčić, djelatnik rovinjskog restorana.

Uobičajeni tečaj od 7,50 u spornim se poslovnicama postiže tek ako se uplati 800 ili više eura. No ako pažljivo ne čitate mala slova, možete ostati zakinuti za čak 1000 kuna, tvrdi djelatnik tvrtke koji je htio ostati anoniman.

“Prvo što ljudi vide kada dođu u tu mjenjačnicu je to istaknuto 7,50 za 800 eura, iako piše ono 7,50, prvo to uoče a onda kasnije u onih sto, milijun brojeva različitih valuta piše 6,10”, rekao je anonimni djelatnik tvrtke.

A iz tvrtke, vlasnika mjenjačnica dobili smo pisano objašnjenje za suludo niski tečaj.

Tvrtka posluje u skladu s propisima RH. Ovakva je praksa uobičajena u svijetu, posebno kada se radi o frekventnim lokacijama s visokim zakupima. Tečajne liste su jasno istaknute, a klijentima vraćamo novac ako nakon transakcije nisu zadovoljni.

Da nisu zadovoljni, potvrđuju nam i iz Turističke zajednice Grada Rovinja.

“Znači mi smo već tijekom 6. mjeseca dobili pritužbe na rad tih mjenjačnica koje primjenjuju jako loš tečaj u odnosu na euro i slijedom toga uputili smo upit HNB-u”, izjavila je Odete Sapač, direktorica Turističke zajednice Grada Rovinja.

Iz HNB-a odgovaraju kako ovlašteni mjenjači imaju pravo formirati vlastite cijene, ali pritom moraju jasno istaknuti tečaj.

Ivan Dobran

Exit mobile version