Član Gradskog vijeća Josip Kukuljan je, temeljem članka 73. stavka 1. Poslovnika Gradskog vijeća, gradonačelniku dostavio pisanim putem pitanje o kontrolorima karata u autobusima Autotroleja
Kukuljana je zanimalo je li istina kako djelatnici Rijeka plusa vrše kontrolu karata u autobusima Autotroleja, tko je izdao nalog za to i na temelju čega? Također je želio znati koliko iznosi usluga pregleda karata?
Odgovor gradonačelnika prenosimo u cijelosti:
Djelatnici TD Rijeka plus d.o.o. obavljaju kontrolu putnih karata u autobusima KD Autotrolej. Navedena kontrola provodi se temeljem zaključenog Ugovora između KD Autotrolej i TD Rijeka plus za nabavu usluga održavanja vozila i ostalih pratećih usluga. Tim ugovorom definirani su poslovi koje za KD Autotrolej obavlja TD Rijeka plus, Odjel kontrole.
Usluga pregleda karata mjesečno iznosi 211.680,00 kn bez PDV-a. Ovu uslugu, koja se obavlja u autobusima koji prometuju na području Grada Rijeke i 12 jedinica lokalne samouprave “riječkog prstena”, obavlja 28 djelatnika Rijeka plusa. Prosječno dnevno jedan kontrolor obavi 600 kontrola putnih karata i to papirnatih, digitalnih i upisanih prava na gradsku karticu. Kontrolori putnih karata rade 365 dana u godini u dvije smjene.
Pored kontrole putnih karata Rijeka plus provodi kontrolu točnosti odvijanja voznog reda, ispravnost uređaja za sustav naplate putnih karata, kontrolu vozača uključujući odnos prema putnicima, kontrolu popunjenosti autobusa te urednost autobusa.
U potpisu gradonačelnik, Vojko Obersnel.