Kao uvod u najiščekivaniji događaj ove godine – EPK 2020. – kada Rijeka preuzima ulogu Europske Prijestolnice Kulture – Tower Center Rijeka, poznato modno i shopping odredište, predstavlja službenu kampanju kojom postaje prijestolnica mode.
Naime, i ove sezone, Tower Center Rijeka u suradnji s riječkom agencijom Fabula, nastavlja s novitetima u konceptu i dizajnu svojih kampanja koje komuniciraju nove kolekcije, kao i sniženja.
Umjesto generičkih vizuala, odlučuje se za modnu fotografiju koja priča priču riječke kulturne baštine.
Rijeka postaje Prijestolnica kulture, a Tower Center – Prijestolnica mode
Fotografije koje potpisuje riječki fotograf Filip Gržinčić i kreativno vodstvo Marka Perožića, donose nam spoj mode i kulture.
Kampanja komunicira na nenametljiv način, a u skladu s nadolazećim kulturnim, kao i modnim događajima.
Ideja kampanje nastala je na temeljima partnerstva Tower Centra s tvrtkom Rijeka 2020, zaduženom za organizaciju EPK 2020. u Rijeci.
Direktorica Tower Centra Rijeka, Maja Baković, tom je prilikom na konferenciji za medije istaknula:
“Tower Center Rijeka, od svog osnutka pa do danas, nastoji biti aktivan i uključen partner zajednice, podržavajući projekte u koje vjerujemo i čije vrijednosti istinski dijelimo i živimo. S ponosom i radošću, a istovremeno velikom odgovornošću, možemo najaviti da će se dio programa Rijeka 2020 odvijati u Tower Centeru Rijeka, što dokazuje da Tower Center Rijeka, osim što je vodeći regionalni shopping centar, je i nezaobilazan punkt društvenog života grada”, naglasila je direktorica Baković.
Na tragu partnerstva i nadolazećih događaja Tower Center Rijeka uz svoj naziv dodaje potpis Prijestolnica mode, ističući centar kao središnje mjesto modnih događanja u Rijeci i podupirući svojim reklamnim prostorima kulturnu manifestaciju.
Kako spojiti riječku kulturu i svjetsku modu u jednoj fotografiji
Nakon više tjednih pregovora, za lokaciju snimanja odabrana je palača Modello koja bilježi bogatu kulturnu povijest. Građevina je podignuta 1882. na mjestu srušenog kazališta Adamić, o čemu svjedoči spomen ploča iz 1897. na pročelju, koju je dao postaviti Adamićev unuk, riječki gradonačelnik Giovanni Ciotta. Projekt su izradili čuveni bečki arhitekti Fellner i Helmer po uzoru na francuska mansardna krovišta te stilski kombinirajući renesansu i barok pariškog Louvrea.
Interijer je i danas, inspiracija sam po sebi: raskošni lusteri, bogato ukrašeni zidovi, kamin…
Najnovije kolekcije iz Tower Centra nacionalnih i svjetskih brandova među kojima su Mango, Guess, Varteks, Comma Reserved, Fashion & Friends, Sally Atellier, Optika Anda i drugi, graciozno je odjenula Tea Mlinarić, model i bivša miss Hrvatske.
Kako bi make-up odisalo jednakom elegancijom i uklopio se u cjelokupni koncept pobrinula se vizažistica Romana Poropat, a za kreativni styling kose bila je zadužena Ina Čeko.
Uigrana ekipa, zajedno je radila i na prošloj, ljetnoj kampanji Tower Centra, kada se odlučuje za potpuni zaokret u vizualnom izričaju – fotografiranje modela i stvaranje vlastitih, brendiranih vizuala u kojima se nalaze predmeti koji kupac može pronaći u centru.
“Kroz elegantan styling, karakternog modela te snimanjem u zaista inspirativnom prostoru, postigli smo da kampanja dočarava raskoš dostojnu jedne prijestolnice mode” , opisao je svoju inspiraciju kreativni direktor Perožić.
Ulica kao galerija
Moramo primijetiti, lijepo je barem na trenutak odahnuti od agresivnih, jakih reklama koje nas okružuju i zamisliti ulicu kao veliku galeriju, kao izložbu. Drago nam je čuti da tim nastavlja suradnju i najavljuje novu kampanju – na nekoj novoj, bajkovitoj lokaciji. Nakon ovakve kampanje, zaključak je samo jedan: riječka scena možda je malena, ali zato u njoj rade i stvaraju autori koji rade velike stvari.