Investicijom vrijednom 108 milijuna kuna i u suradnji s Estonskim poštama, planira se urediti novi sustav dostave paketa kojim bi građani sami mogli upravljati svojim pošiljkama, umjesto dobivanja obavijesti u poštanski sandučić i čekanja u redovima
VIDEO DANA
Hrvatska pošta planira investirati čak 108 milijuna kuna u nabavu 300 paketomata koji će biti raspoređeni na frekventnim lokacijama u gradovima diljem zemlje. Iz HP-a poručuju kako će time građanima biti omogućeno slanje i primanje paketa sedam dana u tjednu od 0 do 24 sata. Na taj su se potez odlučili vodeći se potrebama tržišta, europskim trendovima te želeći razviti nove usluge i stabilizirati rast poslovanja, piše Večernji. Građani bi trebali, prema najavama, početi koristiti paketomate do kraja godine.
Prilagodba web-trgovini
“Ipak, web trgovina pruža komoditet kupnje od doma, u neko možda kasno doba noći ili uz ranojutarnju kavu. I to je naša stvarnost. Tih trendova svjesni su svi logističari i dostavne tvrtke u cijelom svijetu. Neki od njih godinama odlično provode taj dio ‘last mile’ isporuke – kad sretni dostavljač uručuje pošiljku još sretnijem primatelju”, poručuju iz HP-a i podsjećaju da su uvođenjem usluge Paket 24 krenuli transformirati raniji HPekspres.
HP-u će partner u projektu paketomata u Hrvatskoj biti Estonska pošta, koja je, navode, najnapredniji primjer korištenja paketomata jer 90 posto isporuke paketa obavlja upravo na taj način.
Razvijanje korisničkog portala
Osim mreže paketomata, koju će razviti u suradnji s Estonskim poštama, koje čak 95 posto pošiljki dostavljaju na taj način, Čulo ističe kako je u planu i razvoj korisničkog portala kojim bi građani mogli imati kontrolu nad svojim pošiljkama.
Osim ulaganja u paketomate, HP je još ranije najavio prilagodbu novim navikama potrošača, akvizicijom u domaći startup za dostavu Locodels.
Net.hr