Gotovo 70% korisnika ove mreže mlađe je od 30 godina. No, premalo je regulativa
Izazov koji ste sigurno vidjeli – u njemu su se iskušali i naši policajci, vatrogasci, HGSS-ovci, pa čak i časne sestre. Sličan izazov vidjeli ste i prošli tjedan u RTL Direktu sa svećenikom Ivanom Lotarom.
Pogledajte više u Videoprilogu:
Ako ste se pitali što svi ti silni ljudi izvode – riječ je o novoj internetskoj senzaciji TikTok koja broji 800 milijuna korisnika. Svojih 5 minuta slave aplikacija je doživjela baš tijekom aktualne pandemije kad su mnogi ostali doma.
Tako je i 88-godišnja britanska baka postala viralna – njezin ples pogledan je više od 30 milijuna puta. Koncept ove aplikacije, koja je preuzeta jedan i pol milijardi puta na mobitele diljem svijeta, jest kreiranje što kraćih i zabavnijih videa. Razgovarali smo sa stručnjakom koji je o TikToku proveo istraživanje.
“Sav sadržaj zahtijeva kreativnost bilo u uređivanju videa, uređivanju zvuka ili u umjetničkom smislu. Mislim da je zato jako zabavno pregledavati sadržaj na TikToku jer se može vidjeti puno više zanimljivog sadržaja nego što se može vidjeti na Twitteru ili Instagramu”, kaže stručnjak za društvene mreže Europske agencije za razmjenu vijesti Colm Mcglinchey.
Svaki dan osmišljen je neki novi TikTok izazov u bespućima interneta. Od Haribo izazova gdje su bomboni bili publika na koncertu pjevačice Adele…
Do stavljanja kanti prolaznicima na glavu… Platforma je to na kojoj su svjetske zvijezde, od Jennifer Lopez pa do Arnolda Schwarzeneggera.
Na TikToku baš i nema političara
A sve ju više koriste i naši celebritiji – Ella Dvornik, čak i Jole, pa i Maša Zibar.
“Ja sam to počela koristiti jer je to još jedna nova društvena mreža i moram biti na svakoj jer se bavim takvim poslom, i odmah sam ga zavoljela. Mislim da je najzanimljivija, najkreativnijia, jako je i inspirativno i kreativno i smješno i tužno, nešto novo što može zaokupiti pažnju”, ističe influencerica i blogerica Maša Zibar.
Gotovo 70% korisnika ove mreže mlađe je od 30 godina. No, premalo je regulativa – aplikaciju koriste i djeca, pa su stvari izmakle kontroli. Zbog izazova podmetanja noge maloljetnici diljem svijeta završili su i u bolnici s ozbiljnim ozljedama. No nije to jedini TikTok skandal. Američka vojska zabranila je vojnicima da koriste TikTok jer je aplikacija kineska i sumnjaju na špijunažu.
“TikTok je tvrtka koja je originalno iz Kine, no oni tvrde da svi američki podaci prolaze kroz Singapur, da ne prolaze kroz kineske servere, ali bilo je primjera koji su to doveli u pitanje. Sada se to istražuje”, kaže stručnjak za društvene mreže Europske agencije za razmjenu vijesti Colm Mcglinchey.
Zbog navedenog na TikToku baš i nema političara, a minus je i što se uklanjaju videi koji odgovaraju na kontroverzne teme. No plus je što nema reklama – što je razlog više zašto se sviđa mladima.
Vijesti.hr