BOLNE RAZLIKE: Potrošačka košarica jeftinija u Njemačkoj nego u Hrvatskoj!

Novinari Deutsche Wellea usporedili su cijene 11 odabranih proizvoda u Hrvatskoj i Njemačkoj, pokazalo se da je potrošačka košarica u Hrvatskoj znatno skuplja.

Usporedili su cijene nekih osnovnih higijenskih potrepština i namirnica u DM-u i Lidlu. Proizvodi istog proizvođača u Hrvatskoj u pravilu su skuplji od 30 do 110 posto. Za 11 odabranih proizvoda u Hrvatskoj treba izdvojiti oko šest eura ili 45 kuna više nego u Njemačkoj.

Balein gel za tuširanje u DM Njemačka (300 ml) stoji 0,55 eura (4,18 kuna), u DM Hrvatska 7,90 kuna (89 posto skuplje).

Balein Body losion u DM Njemačka (500 ml) stoji 1,15 eura (8,74 kune), u DM Hrvatska 14,90 kuna (70 posto skuplje).

Balea Deo Roll-On u DM Njemačka (50 ml) stoji 0.55 eura (4,18 kuna), u DM Hrvatska 8,90 kuna (113 posto skuplje).

Nivea Deo Roll-on u DM Njemačka (50 ml) stoji 1,35 eura (10,26 kuna), u DM Hrvatska 21,99 kuna (114 posto skuplje).

Trajno mlijeko Lidl Njemačka stoji 0,51 eura (3,88 kuna), u Lidl Hrvatska iste količine (1l) i masnoće (1,5 %) stoji 4,99 kuna (29 posto skuplje).

Jogurt Lidl Njemačka (500 ml, masnoće 1,5 %) stoji 0,45 eura (3,42 kuna), u Lidl Hrvatska isti proizvod stoji 4,79 kuna (40 posto skuplje).

Svježi sir Lidl Njemačka (200 g) stoji 0,49 eura (3,72 kuna), u Lidl Hrvatska 5.99 kuna (61 posto skuplje).

Jaja Lidl Njemačka (pakovanje od 10 jaja) stoji 0,99 eura ( 7,52 kuna), u Lidl Hrvatska 12.77. kuna (73 posto skuplje).

Tjestenina Lidl Njemačka (500 g) stoji 0,49 eura (3,72 kuna), u Lidl Hrvatska 4,89 kuna (31 posto skuplje).

Puding Lidl Njemačka (najjeftiniji, 200 g) stoji 0,19 eura (1,44 kuna), u Lidl Hrvatska isti takav proizvod stoji 1,99 kuna (38 posto skuplje).

Nutella Lidl Njemačka (800 g) stoji 3,89 eura (29,56 kuna), u Lidl Hrvatska 37,89 kuna (28 posto skuplje).

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari