Jadrolinija je nedavno na društvenim mrežama predstavila novi vizualni identitet svoje maskote, poznatog „Barbe“ – dobroćudnog i pouzdanog kapetana broda.
U ponedjeljak, 26. srpnja, Jadrolinijin je Barba oživio i prošetao splitskom trajektnom lukom, prenosi Morski.hr.
Njegova je pojava razveselila brojne putnike koji su kupovali karte ili čekali na ukrcaj, a posebno se svidio najmlađima. Barba će tijekom ljeta nastaviti iznenađivati i uveseljavati putnike duž obale.
VIDEO DANA:
Duga tradicija ono je što obilježava Jadroliniju, a ta se tradicija može zamijetiti u svim segmentima poslovanja, pa i u korištenju lika Barbe u marketinškim aktivnostima.
Barba se tako prvi put u komunikaciji pojavio 1970-ih godina prošlog stoljeća, a kroz godine je mijenjao lica, sukladno s promjenama vremena.
– Jadrolinijin Barba možda ima novo ruho, ali njegov karakter i suština ostaju isti – pouzdanost, autoritet, pristupačnost, osmijeh za svakoga, iskustvo, tradicija i naravno, ljubav prema moru – poručuju iz Jadrolinije.