Kroz kolovoz su najave itekako dobre sa ostalih tržišta. Idemo korak po korak, nema opuštanja, rekao je Kristjan Staničić
Stigli su podaci za srpanj u kojem imamo tri milijuna i 700 tisuća gostiju. Gost RTL-a Danas bio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Više u VIDEOPRILOGU:
”Srpanj je u noćenjima bolji za 33 posto, za otprilike 50 posto je bolji u dolascima. Ostvarili smo 3,7 milijuna dolazaka i 25 milijuna noćenja i kada znamo da je to gotovo četvrtina turističkog prometa u jednoj rekordnoj godini kao što je to bila 2019. godina, mislim da možemo biti jako zadovoljni s dosadašnjim rezultatima”, kazao je Staničić.
U odnosu na cijelu godinu, mi smo, kaže, na 65 posto ostvarenja iz rekordne 2019. godine što je u skladu s našim procjenama i planovima. Dakle, ostvarili smo oko 6,3 milijuna dolazaka i 37 milijuna noćenja i pred nama je još cijeli kolovoz. Mislim da i s ovim rezultatom možemo biti itekako zadovoljni zato što je Hrvatska prepoznata kao najsigurnija destinacija na Mediteranu”, rekao je Staničić.
Nema opuštanja
U komunikacijskim i marketinškim strategijama, najviše smo se okrenuli najbližim tržištima.
”Dakle, autotržištima i upravo je to dalo rezultate da s tih tržišta imamo najviše gostiju. Što se tiče aviogostiju, oni se polako vraćaju, vidimo i po našim zračnim lukama po prometu, međutim trebat će još neko vrijeme da se oni vrate u broju kao i prije. Treba istaknuti da neki gosti koji su bili naučeni na dalje situacije su se ipak odlučili na Mediteran i to je u neku ruku nama išlo u prilog”, kazao je.
”Njemačka odluka koja znači da uvode od danas PCR test za sve one koji nisu cijepljeni i koji nisu preboljeli COVID, za Hrvatsku zasad ne utječe u negatvnom smislu. Štoviše, očekujemo još veći priljev Nijemaca s obzirom da su tamo počeli školski praznici. I danas se u Hrvatskoj odmara 200 tisuća Nijemaca. Kroz kolovoz su najave itekako dobre sa ostalih tržišta. Idemo korak po korak, nema opuštanja”, rekao je Staničić za RTL Vijesti.