Autorski projekt Bobe Jelčića „Sorry“, hit predstava zagrebačkoga HNK-a, u srijedu 24. siječnja s početkom u 19,30 gostuje u riječkom „Zajcu“.
Inspirirana stilom ranih američkih sapunica predstava je osmišljena je kao kazališni proces usredotočen na društvena pitanja i emocije temeljene na svakodnevnim borbama ljudi oblikujući pri tome niz događaja postavljenih među stanovnike jednoga malog i običnog gradića.
Glumci Drame HNK u Zagrebu i mladi glumci, studenti ADU u Zagrebu zajedno dekonstruiraju arhetipske priče o naizgled jednostavnim odnosima, poput odnosa majke i kćeri, oca i sina, unutar prijateljstva, prvih ljubavi….
A sjajne glumačke izvedbe, iznimno zanimljiv koncept, dirljive sudbine i brojne humoristične scene redovno oduševljavaju publiku. No predstava Bobe Jelčića i dramaturginje Mirne Rustemović oduševila je i kritiku, Hrvatsko društvo kazališnih kritičara i teatrologa dodijelilo joj je Nagradu ‘Ivo Hergešić’ za najbolje kazališno ostvarenje u sezoni 2021./2022.
„..HNK-ova predstava Sorry sadrži sve najbolje što Jelčića razlikuje od većine redatelja (…) Predstava je potaknuta filmom Peyton Place redatelja Marka Robsona o životu u američkom gradiću u kojem gotovo nitko nije onakav kakvim se prikazuje. Kostimi i scenografija Zdravke Ivandija Kirigin te nekadašnji šlageri u izvedbi pijanista Karla Hubaka dočaravaju ugođaj iz sredine prošlog stoljeća, a to ujedno pokazuje da su pojave poput licemjerja, manipulacije ili pogodovanja stalne i prisutne bilo kada i bilo gdje“, stoji između ostalog u obrazloženju Nagrade koje završava rečenicama: „ U ovoj predstavi nije bilo loše uloge, a pojedinačni opis odužio bi obrazloženje, pa zato iskrene čestitke Jadranki Đokić, Lani Meniga, Melody Martišković, Marku Makovičiću, Luki Knezu, Lari Nekić, Vidu Ćosiću, Marinu Steviću, Almi Prica, Ivanu Colariću te inspicijentu Antoniju Mrzliću i statistima Andreju Drenskom i Patriku Sečenu jer su s redateljem Bobom Jelčićem u tragikomediju svakodnevice upisali nešto što često zaboravljamo – da artikulirana kritika suvremenih neuroza ne može bez humora, ali ni bez glumaca koji će istinski razumjeti sve čovjekove ranjivosti.“