U sklopu Sveučilišta za 3. dob, u srijedu, 31. 1. u 17 sati na Filozofskom Fakultetu u Rijeci u učionici 138, prof. emeritus Bruno Grbac održat će kratko besplatno predavanje “Ostvarivanje novih spoznaja temeljeno na obradi poslovnih slučajeva”. Predavanje je otvoreno za sve osobe starije od 55 godina s minimalno završenim srednjoškolskim obrazovanjem.
Jedan od vrlo uspješnih načina transfera znanja je obrada poslovnih slučajeva. Obrada poslovnog slučaja temelji se na definiranju problema, analizi situacije, definiranju alternativnih rješenja, evaluaciji alternativa i prijedlogu zaključka. S tim u vezi predložiti će se obrada poslovnog slučaja iz profitnog i neprofitnog sektora.
U tu svrhu formirati će se timovi od 2-3 osobe koji će dobiti informacije o odabranom poslovnom slučaju (1-3 str.). Svaka osoba će dobiti tekst i pripremiti se za raspravu unutar tima. Slijedi prezentacija rezultata tima i rasprava o stavovima s drugim timovima. Cilj je ostvariti nove spoznaje temeljene na razmjeni argumentiranih razmišljanja o zadanim poslovnim slučajevima.
Napomena – ne možete pogriješiti ali svaki stav mora biti raspravljen i argumentiran. Izvori za argumentaciju su u dobivenom tekstu i/ili drugim spoznajama.
Dr. sc. Bruno Grbac profesor emeritus Sveučilišta u Rijeci djeluje na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Kao umirovljeni profesor aktivan je član Vijeća Emeritusa UNIRI, UO Zaklade za znanost UNIRI i IO Academicus – kluba umirovljenih profesora UNIRI.
U svom znanstvenom radu interes je koncentrirao na izučavanje mikro i makro trendova u marketinškom okruženju, na istraživanje interaktivnosti procesa tranzicije, ekologije i marketinga te operacionalizaciju tržišne orijentacije poslovnih subjekata. Objavio je kao autor/koautor, urednik/suurednik 26 knjiga te više od 180 znanstvenih i stručnih radova. Inicijator je i organizator okupljanja znanstvenika i stručnjaka iz područja marketinga na skupovima pod nazivom “Marketing and Development” i “Marketing forum” te se javlja kao voditelj i istraživač na više međunarodnih i nacionalnih znanstvenih projekata.
Rezultate istraživanja prezentira na međunarodnim znanstvenim skupovima i u znanstvenim časopisima Journal of Public Policy and Marketing, Industrial Marketing Management, Journal of Small Business Management, Journal of Est-West Business, Journal of Manegerial Issues, Tržište-Market, Zbornik Ekonomskog fakulteta Rijeka i drugi.
Za svoj rad nagrađen je nagradom Grada Rijeke, nagradom Zaklade UNIRI, nagradom Fedor Rocco te s više priznanja. Počasni je predsjednik CROMAR – Croatian Marketing Association i član više međunarodnih marketinških udruženja.