IDILA GORSKOG KOTARA

ZELENO SRCE PGŽ Jadran vam je preskup i prevruć? Ovdje su cijene 30% niže, a domaći gost je važan

‘Gorski kotar kao prioritetan motiv dolaska svojih gostiju uvijek ističe prirodne ljepote, znamenitosti, kulturne znamenitosti, sjajnu gastronomiju i sve kvalitetnije smještajne kapacitete’

Gorski kotar je destinacija koja je sinonim za snijeg, a on ove zime nije pao. Teško je nakon toga bilo očekivati turističke rekorde. Proljeće je donijelo puno kiše koja je gostima neprivlačna i sve je to ostavilo trag na goranski turizam. Reporterka RTL-a Maja Brkljača o ovogodišnjoj sezoni razgovarala je s direktorom Turističke zajednice Petrom Hrg koji je rekao da kada kada su zimski mjeseci u Gorskom kotaru prođu bez snijega da je to kao kao da u ljetni na obali stalno pada kiša, piše Danas.hr.

“Iz zime smo izašli s petnaestak posto manje turističkog prometa nego rekordne prošle godine. Međutim, dobri pokazatelji, dobra posjećenost i dobre turističke brojke u ljetnoj sezoni nam govore da bismo taj minus mogli i nadoknaditi. Sad smo na minus sedam posto u odnosu na prošlu godinu, koja je bila rekordna i daleko bolja od 2019. Doduše, i ovogodišnji rezultat nadmašuje 2019. godinu”, rekao je Hrg

Minus pokušavaju nadoknaditi.

“Gorski kotar kao prioritetan motiv dolaska svojih gostiju uvijek ističe prirodne ljepote, znamenitosti, kulturne znamenitosti, sjajnu gastronomiju i sve kvalitetnije smještajne kapacitete. U odnosu na obalu, cijene su poprilično niže, prosječno tridesetak posto što mnogo znači prije svega domaćim posjetiteljima. A uvijek ističemo da posebno domaće treba njegovati, osobito kada govorimo o cjelogodišnjem turizmu. Za taj turizam, pogotovo na kontinentu, on se ne može i neće događati bez domaćeg gosta kojeg treba njegovati i treba mu se cjenovno prilagođavati i biti mu uvijek dostupan”, rekao je Hrg.

Više u video prilogu:

Potvrdio je da su cijene smještaja 30 posto niže nego na obali, ali to se odnosi na cijene u restoranima i trgovinama.

Na pitanje koliko se gradi, postoji li interes cijelog ljeta te koji se smještaj prvi puni, Hrg kaže da je zanimanje veliko.

” Što se tiče gradnje, ona je u odnosu na 2019. godinu učetverostručena. Vidjevši veliki interes, mi smo reagirali i donijeli dokument koji definira buduću gradnju i tipologiju gradnje na području Gorskog kotara kako bismo prostor zaštitili i sačuvali njegovu vrijednost. Što se tiče turizma i turističkih kapaciteta, najčešće se grade objekti visoke kategorije. U konačnici, tržište je to prepoznalo. Tržište na njih dobro reagira i objekti više i visoke kategorije bilježe najbolje turističke rezultate”, rekao je.

Otkriva da čak nije prerano planirati smještaj i već sad rezervirati doček Nove godine.

“Nikako nije prerano tako da ono srdačno pozivamo ljude koji su zainteresirani provesti zimu u Gorskom kotaru. Interes je tradicionalno jako velik”, rekao je, piše Danas.hr.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari