EVO DETALJA

RIJEČKI ADVENT Trg riječke rezolucije pripao Promociji d.o.o., za Korzo i Verdijevu ulicu nema zainteresiranih!

Nakon provedenog Javnog natječaja za davanje na korištenje površina javne namjene za postavljanje privremenih objekata za organiziranje manifestacija u povodu božićnih blagdana u 2024. godini, koji je Grad Rijeka raspisao za tri gradske lokacije, prihvaćena je ponuda tvrtke Promocija d.o.o. za organizaciju događanja u sklopu Rijeka Adventa na Trgu Riječke rezolucije.

Natječaj je bio objavljen 2. listopada 2024. godine i odnosio se na organizaciju i uređenje prostora, organizaciju prigodnih kulturnih i zabavnih događanja s popratnim sadržajima te postavu privremenih objekata za obavljanje komercijalnih djelatnosti trgovine na malo i ugostiteljske djelatnost tijekom božićnih blagdana odnosno u periodu od 29. studenoga 2024. godine do 5. siječnja 2025. godine.

Javno otvaranje ponuda pristiglih na natječaj održano je 14. listopada 2024. godine.

Za lokaciju Trg Riječke rezolucije na natječaj su pristigle dvije ponude od kojih je jedna ponuda, ponuda Rakhia international d.o.o., bila nepotpuna te ju je Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja odbacilo, dok je druga ponuda tvrtke Promocija d.o.o. bila u skladu s uvjetima natječaja te je u pripremi odluka o izboru ponuditelja s ponuđenom naknadom u iznosu 3,02 eur/m2 dnevno. Za prostor Trga Riječke rezolucije odnosno za površinu od 225 m2, naknada iznosi 679,50 eura dnevno to jest 25.821,00 eura za ukupno 38 dana trajanja Rijeka Adventa.

Za lokacije Korzo i Verdijeva ulica nije bilo prijava te će se natječaj za ove lokacije poništiti, a nakon toga će se, u najkraćem roku, za njih raspisati ponovljeni natječaj.

Podsjetimo, Javni natječaj za davanje na korištenje površina javne namjene za postavljanje privremenih objekata za organiziranje manifestacija u povodu božićnih blagdana u 2024. godini u sklopu kojih se organizira prigodna prodaja i ugostiteljstvo, objavljen je temeljem Odluke o davanju na korištenje površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Grada Rijeke za postavu privremenih objekata, reklamnih i oglasnih predmeta te druge opreme.

Prema uvjetima natječaja, ponudu na javni natječaj mogao je podnijeti obrtnik, pravna osoba ili zajednica ponuditelja registrirana za obavljanje djelatnosti koja je predmet natječaja odnosno organiziranja sajmova i organiziranje koncerata, priredbi i programa s time da je svaki ponuditelj mogao je dostaviti samo jednu ponudu koja se odnosi na pojedinu lokaciju.

Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude bili su visina ponuđene naknade za korištenje po pojedinoj lokaciji, raznovrsnost ugostiteljske ponude i prigodne prodaje, prigodni programi, organizacija rasporeda objekata, uređenje i prigodna dekoracija te udio primjene ekoloških materijala.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari