
U ponedjeljak 8. rujna 2025., u Maloj vijećnici održan je 11. Kolegij gradonačelnika Grada Krka.
Uz gradonačelnika Darija Vasilića nazočili su mu voditelji nadležnih gradskih odsjeka i pododsjeka: voditeljica Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša Ines Galjanić, voditeljica Odsjeka za opće pravne i kadrovske poslove Radmila Živanović Čop, voditelj Odsjeka za komunalno gospodarstvo Đimi Skomeršić, voditelj Odsjeka za gospodarstvo Igor Hrast te voditelj Pododsjeka za redarstvo Vedran Hajdin. Bilježenje je povjereno Mladeni Matejčić, višoj stručnoj referentici.
Kolegij je otvoren predmetima Odsjeka za komunalno gospodarstvo. Prihvaćen je dopis Nastavnog zavoda za javno zdravstvo i njihovo izvješće za 2024. u kojem stoji da je sva uzorkovana voda (na devet javnih slavina) bila ispravna za piće te ponuda za 2025. godinu.
Odlučeno je da se u Proračunu Grada Krka za 2026. godinu osiguraju financijska sredstva za izradu Programa i provedbu stručnog nadzora nad provedbom DDD mjera u iznosu 3.941,67 eura te paušalni iznos za uslugu uzorkovanja i analize vode za ljudsku potrošnju na javnim slavinama, zdencima, crpkama i sličnim objektima u iznosu od 1.687,50 eura.
Prihvaćena je molba vlasnika i korisnika poslovnih prostora na adresi Dr. Dinka Vitezića 1 u Krku te je donesen zaključak da se ugovoreni radovi na rekonstrukciji i uređenju stambenog prostora koji je u vlasništvu Grada Krka, a nalazi se iznad njihovih poslovnih prostora odgode do 15. listopada 2025. godine zbog nesmetanog odrađivanja razdoblja posezone. Izvođaču će Grad priznati promjenu od 30 dana vezano za ugovorene rokove.
Također, prihvaća se ponuda tvrtke Junior kamen d.o.o. za izradu i ugradnju 12 kamenih ploča “Nero” dimenzija 50 cm x 50 cm, debljine tri cm, na četvrtom zidnom bloku niša za pohranu urni, na novom dijelu općeg polja Gradskog groblja Krk u ukupnom iznosu od 2.970,00 eura.
Kolegij gradonačelnika nastavljen je predmetima Odsjeka za opće i pravne poslove. Vezano za prijedlog MO Skrpčić-Pinezić za kupnju z.č. 868/2 površine 1212 m2, z.č. 868/3 površine 640 m2 i z.č. 866/1 površine 1355 m2, sve k.o. Skrpčići, radi proširenja groblja Sveta Fuska, donesena je odluka da se napravi procjena.
Nadalje, dana je suglasnost Županijskoj lučkoj upravi Krk za ishođenje građevinske dozvole za rekonstrukciju pomoćne građevine izgrađene na k.č. 3516 k.o. koja je u vlasništvu Grada Krka.
Donesena je i odluka da se potpiše aneks Ugovora o građevinskim radovima i opremanju Sportske zone Vrh – III faza, zaključenog između Grada Krka i izvođača Tome d.o.o iz Omišlja, 7. svibnja 2025. u iznosu 61.387,50 eura s PDV-om, a radi dodatnih, izvantroškovničkih radova za uređenje postojećeg pokosa i sigurne zone oko velike kombinirane sprave u iznosu od 3.451,50 eura bez PDV-a. Suglasnost za aneks ugovora dao je nadzorni inženjer Neve Hero Čiković mag.ing.aedif.
Također, pokreće se postupak jednostavne nabave za ustupanje radova na sanaciji cisterne u naselju Linardići. Procijenjena vrijednost nabave je 11.900,00 eura bez PDV-a.
Na 11. Kolegiju gradonačelnika odlučeno je o pokretanju postupka jednostavne nabave za uslugu prijevoza onkoloških bolesnika na relaciji Krk-Rijeka-Krk za period od 1. listopada do 31. prosinca 2025. godine. Procijenjena vrijednost nabave je 9.387,00 eura bez PDV-a.
Tijekom rasprave o predmetima Pododsjeka za redarstvo, prihvaćena je inicijativa stanovnika Pinezića iz ulice Runjak za rješavanje problematike oborinskih voda te će Grad u programu građenja komunalne infrastrukture 2026. planirati sredstva za projektiranje upojnog bunara.
Također, dana je suglasnost tvrtki GP Krk d.d. za postavljanje duplog uredskog i dva skladišna kontejnera za potrebe organizacije gradilišta rekonstrukcije Luke Krk na k.č. 4017/2 u vlasništvu Grada Krka (u korijenu lukobrana). Kontejneri će na toj poziciji biti do završetka radova u kolovozu 2027. godine.
Kolegij je nastavljen raspravom tema Odsjeka za društvene djelatnosti. Usvojen je prijedlog Odluke o deficitarnim zanimanjima na području Grada Krka, kojim su utvrđena deficitarna zanimanja, i to kao jedan od posebnih uvjeta za dodjelu gradske stipendije. Odlukom će biti obuhvaćene srednjoškolske i fakultetske struke.
Pravo na prijavu za dodjelu stipendija deficitarnim zanimanjima pritom će imati redoviti učenici drugih, trećih ili četvrtih razreda srednjih škola upisani u program za stjecanje zvanja koja se, temeljem Odluke o deficitarnim zanimanjima na području Grada Krka, smatraju deficitarnima, s tima da pored ostalih uvjeta, imaju ostvaren prosjek ocjena u svim prethodnim razredima najmanje 3,5.
Usvojen je i prijedlog Natječaja za dodjelu stipendija učenicima za školsku godinu 2025./2026., koji će biti objavljen na internetskim stranicama Grada Krka (pod rubrikom Natječaji) 15. rujna. Prijave će se vršiti putem SOM aplikacije do 15. listopada.
Tako će pravo na prijavu za dodjelu stipendija temeljem školskog uspjeha uskoro imati redoviti učenici drugih, trećih ili četvrtih razreda srednjih škola u Republici Hrvatskoj, koji pored ostalih uvjeta, imaju ostvaren prosjek ocjena u svim prethodnim razredima najmanje 4,5.
Iznos stipendije povećan je s lanjskih 120 eura na 140 eura na mjesec.
Usvojen je i prijedlog Javnog natječaja za dodjelu stipendija studentima za akademsku godinu 2025./2026. te je također iznos povećan s lanjskih 170 eura na 200 eura mjesečno.
Kako ne bi bilo zabune pri tumačenju uvjeta za ostvarivanje prava na studentsku stipendiju, u samom natječaju izmijenjen je čl. II. pod a) 3. i sada glasi:
“UKUPAN prosjek ocjena u zbroju svih prethodnih akademskih godina tog studija najmanje 3,8 i da je u prethodnoj akademskoj godini ostvario najmanje 50 ECTS bodova…” Svaka pojedinačna godina ne mora biti najmanje 3,8, već zbroj svih godina mora biti minimalno 3,8.
Natječaj za dodjelu stipendija će biti objavljen na mrežnim stranicama Grada Krka 15. listopada 2025., a na njega će se moći prijaviti putem SOM aplikacije, do 15. studenog.
Nadalje, odobren je zahtjev Kluba informatičara otoka Krka za dodjelu financijske potpore male vrijednosti za sufinanciranje učeničkog natjecanja “Trka na prstenac”, održane u Barbanu 23. kolovoza 2025., u iznosu od 380 eura te zamolba Košarkaškog kluba Krk za financijsku pomoć u organizaciji memorijalnog turnira “Zlatko Franolić”, koji će se održati u dvorani Srednje škole u Krku 20. rujna 2025. godine. S obzirom na to da je traženi iznos 2000 eura, a kroz potpore malih vrijednosti mogu se odobriti iznosi do tisuću eura, Grad Krk im odobrava tisuću eura kroz potpore malih vrijednosti te, ukoliko su suglasni da Grad bude suorganizator, preuzima na sebe ostale troškove turnira.
Prihvaćena je zamolba KUD-a Kornić da im se osiguraju sredstva za manji autobus za prijevoz 6. rujna na program “Tragom hrvatske baštine – Bakar 2025” i 15. rujna za program “Orto – etno 2025.” u Rijeku. Donesen je zaključak da će im grad direktno financirati troškove prijevoza jer su već iskoristili tisuću eura za potpore malih vrijednosti za ovu godinu.
11. kolegij gradonačelnika zaključen je temama Odsjeka za prostorno planiranje i zaštitu okoliša.
Prihvaćena je ponuda za projektiranje u iznosu 1.580,00 eura plus PDV tvrtke GPZ d.d. rekonstrukcije dijela Plavničke ulice u Krku, u svrhu rješavanja problematike oborinske odvodnje. Gruba procjena rekonstrukcije je otprilike 20.000 eura plus PDV.
Također, prihvaćena je konačna verzija troškovnika za opremanje zgrade dječjeg vrtića s natkrivenim vanjskim igralištem namijenjenim boravku djece, s pripadajućim spremištima i sanitarnim čvorom na novoformiranoj čestici k.č. 1192/3 k.o. Vrh. Izradila ga je zajednica gospodarskih subjekata Hidroinženjering d.o.o. i PRO STUDIO d.o.o. Procijenjena vrijednost opremanja iznosi 599.355,03 eura s PDV-om.







