Novi asfalt na pisti znači i to da Automotodrom Grobnik stječe tehničke uvjete za domaćinstvo najznačajnijih europskih i svjetskih motociklističkih i automobilističkih manifestacija
Upravo nekako kako je i najavljivano, dakle više-manje u roku, pista Automotodroma Grobnik dobila je novo lice – postavljen je novi asfalt! Staza je na taj način rekonstruirana i sada može kokurirati za domaćinstvo najznačajnijih europskih i svjetskih motociklističkih i automobilističkih manifestacija što je najljepši dar za 40. obljetnicu „Grobničke ljepotice“.
Staza duga 4.168,75 metara je prvi put korištena za utrku Prvenstva svijeta u motociklizmu 17. rujna 1978.godine, i od tada asfaltna podloga Automotodroma Grobnik nije obnavljana!
To je svojevrsni svjetski raritet, pogotovo u svjetlu činjenice da su se svih proteklih godina – izuzev prekida onih nekoliko ratnih sezona – na stazi održalo niz motociklističkih i automobilističkih natjecanja, uključujući i najznačajnije regionalno motociklističko natjecanje Prvenstvo Alpe Adria odnosno utrke Svjetskog prvenstva motocikala s prikolicom koje je trenutno najviše rangirano oktansko natjecanje na Automotodromu Grobnik u organizaciji Moto kluba Kvarner.
Novim asfaltom prekriveno je 55 tisuća kvadratnih metara staze i prilaza, a zamijenjeno je gotovo 2.300 metara pasica. Posebno su uređene i zone izlijetanja u zavojima 13 i 16. Radove su se odvijali kroz sedam etapa.
Sve je u konačnici stajalo gotovo 10 milijuna kuna, financijska sredstva osigurao je Automotodrom Grobnik (namjenski kredit kod Privredne banke Zagreb u iznosu od sedam milijuna kuna i vlastita sredstva u iznosu od 2,5 milijuna kuna) no ulaganje će se, predviđa se, višestruko isplatiti daljnjom popularizacijom Grobnika i Rijeke kao značajnog odredišta auto-moto sportaša i pripadajućeg „oktanskog cirkusa“.
Foto: Riječanin